ruiterj
door ruiterj Feb 28, 2013 om 21:17
Computers & telefonie

Inschrijving KPN

Medio eind van het jaar krijgen wij glasvezel nu heb ik op 24 -12-2012 mijn eigen inlatenschrijven bij KPN nu zie ik op forums en Radar nare ervaringen nu wil ik van deze inschrijving af wie weet of dat mogenlijk is ? omdat in het contract van KPN staat dat het na instaleren van het modum ingaat , volgens mij moet het kunnen maar ben er niet zeker van .
Groet JanDoets

225 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 28, 2013 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou u nu al gaan twijfelen?

ve
door verwijderd - Feb 28, 2013 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Tijger 1
Nou dat is voor mij uit te leggen nu bij mij huidige provider zoveel trammeland mee gemaakt en gezien bij tros radar en de forums die ik bekeken heeft ziet het er niet veel beter uit nu bij mij provider af en toe nog last heeft ga ik voor toch meer zekerheid nu ik weet dat het een beetje goed loopt dat is mijn reden , contact opgenomen met kpn maar die vertelde mij dat het niet kon om onder mijn inschrijving van af te komen maar als ik mijn contract bekijkt zeg KPN als het modum geinstaleerd is dan gaat het jaar in met een maand opzegging en om weer veel ellende te voorkomen wil ik er van af mijn vertrouwen als ik de uitzendingen bekeken heeft tot nul gedaald .
Groet Jan

ve
door verwijderd - Feb 28, 2013 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op donderdag 28 feb 2013, 21:43: Waarom zou u nu al gaan twijfelen?

Dat is toch duidelijk genoeg, via de uitzending van kassa.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2013 om 23:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ts krijgt pas aan het eind van het jasrvglasvezel.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 00:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

TS moet alleen goed in de gaten houden dat de glasvezel ook naar zijn modem loopt. De klachten die er thans zijn gaan voornamelijk over het feit dat het laatste stuk via de oudere koperen leiding loopt en je dan dus alle voordelen van glasvezel misloopt. Hierdoor betalen veel mensen wel voor glasvezel maar krijgen ze niet de daarbij behorende snelheid.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfgang wölfe schreef op vrijdag 1 mrt 2013, 01:14: Het inschrijven als potentieel klant voor de glasvezelnet wil nog niet zeggen dat u al daadwerkelijk klant bent van KPN Glasvezel, ten slotte is glasvezelnet nog niet gerealiseerd en de vraag is nog maar of dat ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd eind dit jaar, ligt aan de hoeveelheid aanmeldingen 'kandidaten' voor het glasvezelnet. Zolang u geen overeenkomst heeft met KPN noch enig materiaal w.o. modem e.d. heeft ontvangen, dan is geen sprake van een overeenkomst met KPN, slechts de intentie tot het glasvezelnet en bent u nergens toe verplicht noch KPN schadeloosstellen.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

swat1500 schreef op vrijdag 1 mrt 2013, 00:11: TS moet alleen goed in de gaten houden dat de glasvezel ook naar zijn modem loopt. De klachten die er thans zijn gaan voornamelijk over het feit dat het laatste stuk via de oudere koperen leiding loopt en je dan dus alle voordelen van glasvezel misloopt. Hierdoor betalen veel mensen wel voor glasvezel maar krijgen ze niet de daarbij behorende snelheid.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het inschrijven als potentieel klant voor de glasvezelnet wil nog niet zeggen dat u al daadwerkelijk klant bent van KPN Glasvezel, ten slotte is glasvezelnet nog niet gerealiseerd en de vraag is nog maar of dat ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd eind dit jaar, ligt aan de hoeveelheid aanmeldingen 'kandidaten' voor het glasvezelnet. Zolang u geen overeenkomst heeft met KPN noch enig materiaal w.o. modem e.d. heeft ontvangen, dan is geen sprake van een overeenkomst met KPN, slechts de intentie tot het glasvezelnet en bent u nergens toe verplicht noch KPN schadeloosstellen.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Heer Wolfgang
Bedankt voor uw antwoord ,ik denk dat ik hier veel aan zal hebben , hoewel zij zeggen als je heeft aangemeld voor het glasvezel en je moest een provider vinden om je aan te sluiten bij eventuele glasvezel , staat ook in het voorwaarden bij KPN als het modem geplaats is gaat het in .
Hartelijk dank

ve
door verwijderd - Mar 2, 2013 om 00:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruiterj schreef op vrijdag 1 mrt 2013, 20:57: Geachte Heer Wolfgang
Bedankt voor uw antwoord ,ik denk dat ik hier veel aan zal hebben , hoewel zij zeggen als je heeft aangemeld voor het glasvezel en je moest een provider vinden om je aan te sluiten bij eventuele glasvezel , staat ook in het voorwaarden bij KPN als het modem geplaats is gaat het in .
Hartelijk dank

Het modem is toch nog niet geplaatst?! Dus is er geen sprake van enig overeenkomst met KPN!

KPN inventariseert welk potentieel klant gebruik wil gaan maken in een bepaalde wijk/straat, want als u de enige of weinige aanmeldingen zijn gaat een mogelijke aanleg in die wijk/straat niet door, de investering moet voor KPN rendabel worden geacht: kosten/baten! Het moet winstgevend zijn voor KPN!

Tschüß, Wolfgang!