er is meerdere malen 4.50 afgeschreven door een internetdienst van Mofunia. Geen idee wat Mofunia is,kom er ook niet achter via internet. Heb een klacht via klacht.nl ingediend. Daar staan wel veel klachten over Mofunia. Via payinfo.nl geannuleerd. Ik wil mijn geld terug maar ik heb geen vertrouwen in klacht.nl ze willen dat ik mijn gegevvens van mijn telefoon aan Mofunia geef. Dat lijkt me nu juist dat ik dat niet moet doen. Ik ben benieuwd of jullie ook veel klachten over Mofunia hebben en mij kunnen vertellen wat het voor internetdienst is. Er is ook geen bewijs te vinden dat ik mij geabonneerd heb bij mofunia. m.vr.gr.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Inderdaad direct contact opnemen met je bank en de bedragen laten stoneren en het rekeningnummer van die Mufonia laten blokkeren zodat ze niks meer kunnen afschrijven!
winterman schreef op vrijdag 22 jun 2012, 21:51: Je bedoelt deze dus.
Zou best kunnen. Maar moet je voor die link een smartphone gebruiken? Want op de computer krijg ik dit te zien: Bestand niet gevonden Firefox kan het bestand op http://mf.startmobi.com/mf_nl_offportal_02/nl/trid9jfru/support.ice niet vinden.
En een smartphone heb ik niet ? Van een .ice bestand heb ik trouwens ook nog nooit gehoord.
Dirck je hebt gelijk. Ik krijg die klik ook niet open met firefox. Wel met int. expl. en google chrome. ++++++++++++++++++++++++++++++++++=====
dirck schreef op vrijdag 22 jun 2012, 22:27:
winterman schreef op vrijdag 22 jun 2012, 21:51: Je bedoelt deze dus.
Zou best kunnen. Maar moet je voor die link een smartphone gebruiken? Want op de computer krijg ik dit te zien: Bestand niet gevonden Firefox kan het bestand op http://mf.startmobi.com/mf_nl_offportal_02/nl/trid9jfru/support.ice niet vinden.
En een smartphone heb ik niet ? Van een .ice bestand heb ik trouwens ook nog nooit gehoord.
Ik denk dat je wel een smartphone nodig hebt, maar met Firefox krijg ik nog altijd dit:
Let op: Inhoud kan niet worden gedownload via een WIFI aansluiting. Schakel hiervoor alstublieft uw WIFI aansluiting uit. Stuur uw vraag of opmerking naar support@mofunia.com of bel 020-8080885. Deze dienst wordt aangeboden door:
Ik zal het wel goed hebben als ik zeg dat u een smart/androidphone heeft, en u een app gedownload heeft, en wel een (gratis!!) en zoals bekend zijn veel gratis dingen helemaal niet gratis (kleine lettertjes) te snel door menus klikken zonder goed te lezen! Is dan uw eigen schuld, alhoewel de aanbieders van deze app's ( lees boeven) het goede vertrouwen van de mensen misbruiken. ga dus na welke apps u voor de rekeningen hebt gedownload en meld u zich af voor al deze diensten. Veel succes.
We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst.
We willen je vriendelijk verzoeken om je contactgegevens inclusief je mobiele nummer te mailen aan support@mofunia.com zodat we je klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.
Op http://www.payinfo.nl kun je al je mobiel internet abonnementen en transacties bekijken en eventueel stopzetten.
Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone. Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nl
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 08:27: Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone. Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nl
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 08:27: Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone. Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nl
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.
En dat allemaal gratis?
Je kunt op je pc met je browser naar www.payinfo.nl gaan en dan je mobiele nummer invoeren op het scherm waarna je gratis per sms een pincode toegestuurd krijgt om in te loggen en al je betaalde diensten kunt overzien en afmelden.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 11:30: Je kunt op je pc met je browser naar www.payinfo.nl gaan en dan je mobiele nummer invoeren op het scherm waarna je gratis per sms een pincode toegestuurd krijgt om in te loggen en al je betaalde diensten kunt overzien en afmelden.
Eerst zeg je
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan.
Met PC krijg je de waarschuwing
Helaas lukt het niet om uw mobiele nummer te herkennen. Stuur een SMS met PIN 8094 naar 1155 om in te loggen. Of klik hier: Stuur SMS
Bekijk deze site op uw mobiel. Deze site biedt u een overzicht van online mobiele betalingen en abonnementen die u op andere sites heeft gedaan. U kunt uw individuele betalingen zien en abonnementen direct stopzetten.
Dus nogmaals, is dat gratis dan. Bijvoorbeeld te beginnen met die eerste SMS die je moet versturen.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 11:30: Je kunt op je pc met je browser naar www.payinfo.nl gaan en dan je mobiele nummer invoeren op het scherm waarna je gratis per sms een pincode toegestuurd krijgt om in te loggen en al je betaalde diensten kunt overzien en afmelden.
Eerst zeg je
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan.
Met PC krijg je de waarschuwing
Helaas lukt het niet om uw mobiele nummer te herkennen. Stuur een SMS met PIN 8094 naar 1155 om in te loggen. Of klik hier: Stuur SMS
Bekijk deze site op uw mobiel. Deze site biedt u een overzicht van online mobiele betalingen en abonnementen die u op andere sites heeft gedaan. U kunt uw individuele betalingen zien en abonnementen direct stopzetten.
Dus nogmaals, is dat gratis dan. Bijvoorbeeld te beginnen met die eerste SMS die je moet versturen.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid. Voor het versturen van een sms wordt er altijd kosten in rekening gebracht door de provider.
Wij zouden u willen aanraden om op de pc met internet explorer of chrome browser naar payinfo.nl te surfen om de juiste pagina te zien waar u uw mobiele nummer kunt invoeren en gratis per sms een pincode ontvangt om in te loggen in en af te melden voor actieve diensten.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 13:30: Wij zouden u willen aanraden om op de pc met internet explorer of chrome browser naar payinfo.nl te surfen om de juiste pagina te zien waar u uw mobiele nummer kunt invoeren en gratis per sms een pincode ontvangt om in te loggen in en af te melden voor actieve diensten.
Met Internet Explorer lukt dat inderdaad. Beetje raar dat je beperkt wordt in de browsers die je kan gebruiken.
mofunia schreef op dinsdag 26 jun 2012, 08:27: We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst.
We willen je vriendelijk verzoeken om je contactgegevens inclusief je mobiele nummer te mailen aan support@mofunia.com zodat we je klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.
Op http://www.payinfo.nl kun je al je mobiel internet abonnementen en transacties bekijken en eventueel stopzetten.
Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone. Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nl
Let op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan. Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht. In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.
Ik ben naar payinfo gegaan en ik zie dat ik elke week een bedrag betaal maar nu wil ik dat ook opzeggen maar ik weet niet hoe. Zou u mij daar misschien meer over kunnen vertellen?
Je kunt je mobiele nummer mailen naar support@mofunia.com. Zodra we je nummer ontvangen zullen we je meteen afmelden en een bevestiging sturen van afmelding.
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas
...
Lees meer
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat.
Lees meer
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer