er
door eric71 Aug 2, 2006 om 15:41
Computers & telefonie

Internetten plus bellen.

Daar heb zo'n spijt van....na 1 1/2 uur deed hij het niet meer, klacht in gediend en wat denk je na 4 dgn heb ik geen vaste telefoon meer, wel Internet, krijg wel steeds e-mal van HetNet Alsvolgt.


Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Een van onze medewerkers kan het probleem dan samen met u oplossen.
Het telefoonnummer is 0900-1407 (€ 0,45 per minuut) en kies voor optie 3 en optie 2 De Helpdesk is op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur geopend.


HOE ik heb geen telefoon meer....heb regelmatig e-mail gestuurt met dezelfed reactie terug   geld € 0,45 per minuut.


Wie heeft dat nog meer.


Ik weet niet of mijn E-adres mag staan maar dat lees ik later wel.


Een 71 jarige

497 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste eric71
Ik raad u aan om toch telefonisch contakt op te nemen met K.P.N. om deze in de gelegenheid te stellen om het probleem voor u op te lossen.
Via e-mail lukt dit meestal niet omdat er geen direkt contakt is met de medewerker.  U zou hiervoor gebruik moeten maken van de telefoon van b.v. uw buren of evt. uw mobiele telefoon.  

Het telefoonnummer dat zij u via de e-mail gegeven is helaas wel een duur nummer, maar dan hoeft u als het goed is, niet zo lang te wachten. U kunt ook proberen om via de klantenservice: 0900 0244 (€0,10 p/m) contakt op te nemen.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat heb ik uiteraard ook al gedaan 2wkn terug, ze beloven dat alles in orde komt, tis er nog niet...en als je alleenstaand bent is dat minder prettig....ook heb ik vandaag een briefje naar de Opta gestuurd.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hebben zij u ook verteld hoe lang dit ongeveer zou gaan duren?
Meestal kunnen ze wel een termijn opgeven wanneer ze denken dat het probleem verholpen is. De meeste storingen zijn m.i. meestal binnen een week al verholpen.

U kunt dus het beste weer contakt met K.P.N. opnemen om te infomeren. Probeer tijdens dit gesprek meer te weten te komen over de oorzaak en hoe u het beste verder kan handelen.   

U geeft hiermee aan dat u behulpzaam bent en zal op deze manier beter geholpen worden.



ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas maar alleen de Slim bellen , ook van KPN zijn nog geen klachten ,wel erg traag internet, bij het bellen halveerde het ook nog.


maar nog niemand klaagde over broertje Slim


www.slimbellen.nl  goedkoper en bij alle vrienden tot nu toe goed werkend, dus ze kunnen het wel, eigenlijk geen telefoon maar VOIP,dus via internet bellen zoals Skype, maar dan zonder PC maar via modem...

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 07:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

KPN <InternetPlusBellencm@kpn.com>zaterdag 5 augustus 2006 13:04


eric18juni <eric18juni@hetnet.nl>


Geachte heer Wiegman,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Hier wordt uw vraag in behandeling genomen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 1 maand contact met u opgenomen wordt.

Heb  al bijna 1 mnd geen telefoon en dan krijg je zo'n berichtje binnen.


Tis maar dat U het weet voordat U gebruik gaat maken van een EXPERIABOX.


 

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 07:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

KPN <InternetPlusBellencm@kpn.com>zaterdag 5 augustus 2006 13:04


eric18juni <eric18juni@hetnet.nl>


Geachte heer Wiegman,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Hier wordt uw vraag in behandeling genomen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 1 maand contact met u opgenomen wordt.

Heb  al bijna 1 mnd geen telefoon en dan krijg je zo'n berichtje binnen.


Tis maar dat U het weet voordat U gebruik gaat maken van een EXPERIABOX.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Wiegman,

Ik wil graag een paar dingen met u doornemen.

1: De binnenkomende lijn (ISRA punt) heeft u rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? (dus niet meer via de splitter)

2: De telefoon aansluiting heeft u ook rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? (dus ook niet meer via de splitter)

3: De splitter heeft u er wel tussen uit gehaald? (als u die al gebruikte)

4: Heeft u het bellen ook online geactiveerd via "Mijn gegevens" op de website van Het Net?

Groet, Dirck



ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heeft u om te activeren ook het nummer 1368 gebeld?

Heeft u ook de optie "Beheer telefoniegegevens" bij "Mijn gegevens" op de site van Het Net?
Daar kunt u de activatiecode invullen die u gekregen hebt.


Leest u dit topic ook maar eens, dit gaat over internetplusbellen van Planet. Internetplusbellen


 


ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb geen Eperiabox meer...deze is al een maand bij HetNte in Leidsedam....dat is juist hetgene waarom ik boos ben en ook geen telefoon heb, nu bijna 1 mnd niet.


Grv Eric.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer