er
door eric71 Aug 2, 2006 om 15:41
Computers & telefonie

Internetten plus bellen.

Daar heb zo'n spijt van....na 1 1/2 uur deed hij het niet meer, klacht in gediend en wat denk je na 4 dgn heb ik geen vaste telefoon meer, wel Internet, krijg wel steeds e-mal van HetNet Alsvolgt.

Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Een van onze medewerkers kan het probleem dan samen met u oplossen.
Het telefoonnummer is 0900-1407 (€ 0,45 per minuut) en kies voor optie 3 en optie 2 De Helpdesk is op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur geopend.

HOE ik heb geen telefoon meer....heb regelmatig e-mail gestuurt met dezelfed reactie terug   geld € 0,45 per minuut.

Wie heeft dat nog meer.

Ik weet niet of mijn E-adres mag staan maar dat lees ik later wel.

Een 71 jarige

497 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eric71
Ik raad u aan om toch telefonisch contakt op te nemen met K.P.N. om deze in de gelegenheid te stellen om het probleem voor u op te lossen.
Via e-mail lukt dit meestal niet omdat er geen direkt contakt is met de medewerker.  U zou hiervoor gebruik moeten maken van de telefoon van b.v. uw buren of evt. uw mobiele telefoon.

Het telefoonnummer dat zij u via de e-mail gegeven is helaas wel een duur nummer, maar dan hoeft u als het goed is, niet zo lang te wachten. U kunt ook proberen om via de klantenservice: 0900 0244 (€0,10 p/m) contakt op te nemen.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat heb ik uiteraard ook al gedaan 2wkn terug, ze beloven dat alles in orde komt, tis er nog niet...en als je alleenstaand bent is dat minder prettig....ook heb ik vandaag een briefje naar de Opta gestuurd.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hebben zij u ook verteld hoe lang dit ongeveer zou gaan duren?
Meestal kunnen ze wel een termijn opgeven wanneer ze denken dat het probleem verholpen is. De meeste storingen zijn m.i. meestal binnen een week al verholpen.

U kunt dus het beste weer contakt met K.P.N. opnemen om te infomeren. Probeer tijdens dit gesprek meer te weten te komen over de oorzaak en hoe u het beste verder kan handelen.

U geeft hiermee aan dat u behulpzaam bent en zal op deze manier beter geholpen worden.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas maar alleen de Slim bellen , ook van KPN zijn nog geen klachten ,wel erg traag internet, bij het bellen halveerde het ook nog.

maar nog niemand klaagde over broertje Slim

www.slimbellen.nl  goedkoper en bij alle vrienden tot nu toe goed werkend, dus ze kunnen het wel, eigenlijk geen telefoon maar VOIP,dus via internet bellen zoals Skype, maar dan zonder PC maar via modem...

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 07:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

KPN <InternetPlusBellencm@kpn.com>zaterdag 5 augustus 2006 13:04

eric18juni <eric18juni@hetnet.nl>

Geachte heer Wiegman,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Hier wordt uw vraag in behandeling genomen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 1 maand contact met u opgenomen wordt.

Heb  al bijna 1 mnd geen telefoon en dan krijg je zo'n berichtje binnen.

Tis maar dat U het weet voordat U gebruik gaat maken van een EXPERIABOX.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 07:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

KPN <InternetPlusBellencm@kpn.com>zaterdag 5 augustus 2006 13:04

eric18juni <eric18juni@hetnet.nl>

Geachte heer Wiegman,

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij uw e-mail doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Hier wordt uw vraag in behandeling genomen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch binnen 1 maand contact met u opgenomen wordt.

Heb  al bijna 1 mnd geen telefoon en dan krijg je zo'n berichtje binnen.

Tis maar dat U het weet voordat U gebruik gaat maken van een EXPERIABOX.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Wiegman,

Ik wil graag een paar dingen met u doornemen.

1: De binnenkomende lijn (ISRA punt) heeft u rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? (dus niet meer via de splitter)

2: De telefoon aansluiting heeft u ook rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? (dus ook niet meer via de splitter)

3: De splitter heeft u er wel tussen uit gehaald? (als u die al gebruikte)

4: Heeft u het bellen ook online geactiveerd via "Mijn gegevens" op de website van Het Net?

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u om te activeren ook het nummer 1368 gebeld?

Heeft u ook de optie "Beheer telefoniegegevens" bij "Mijn gegevens" op de site van Het Net?
Daar kunt u de activatiecode invullen die u gekregen hebt.

Leest u dit topic ook maar eens, dit gaat over internetplusbellen van Planet. Internetplusbellen

ve
door verwijderd - Aug 7, 2006 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen Eperiabox meer...deze is al een maand bij HetNte in Leidsedam....dat is juist hetgene waarom ik boos ben en ook geen telefoon heb, nu bijna 1 mnd niet.

Grv Eric.