soulsister
door soulsister Feb 2, 2014 om 11:35
Computers & telefonie

Kan thuis meer bij mijn werkbestanden

Beste allemaal,

Tot voor kort kon ik thuis inloggen om bij de bestanden van mijn werk te kunnen. Opeens werkt het niet meer. Inloggen lukt wel maar op een gegeven moment krijg ik onderstaande tekst in beeld.

This browser is not IE, using RDP Java instead!
Start to connect RDP ...

"Please wait for the system to close this window after you finish with your Remote Desktop session"

Vervolgens vraagt het Gebruikersaccountbeheer:

" Wilt u het volgende programma van een onbekende uitgever toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen".

Kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoeld wordt, maar vooral hoe los ik dit op?

1020 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo soulsister,

Van browser veranderd?
Gebruik IE!
Is dat niet de oorzaak kijk dan eens of systeemherstel met een datum toen het nog wel werkte de zaak oplost.

Suc6

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Edrick3: dank voor je reactie maar wat is IE, een programma ? Hoe kan ik dit installeren?

Sorry maar je hebt hier te maken met een leek.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@soulsister,

Ik bedoel de browser die je gebruikt: Internet Explorer (IE) of Firefox (FF) of Google Chrome of .....etc.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus het programma dat je gebruikt om op internet te komen!

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees anders ook klik hier eens door.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Wilt u het volgende programma van een onbekende uitgever toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen"

Wat doe jij hierna?

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@soulsister,

Er is blijkbaar de rest van de dag niet meer met de computer gewerkt? ;-)

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem eens contact op met de systeembeheerder van uw werkgever. Die moet het in een vloek en een zucht voor elkaar kunnen maken.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2014 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem contact op met de systeembeheerder of HELPdesk van je werk!