th
door thomasmoors Jun 22, 2017 om 13:17
Computers & telefonie
Kan Youfone zonder meerprijs te communiceren mijn maandtarief verhogen?

Ik heb mijn databundel verhoogt binnen de yofone-app, maar bij de van- en naar prijs stond 11 euro. Mijn gedachte was dan ook dat zij zoals zoveel providers de bundels hadden vergroot voor bestaande en nieuwe klanten. De prijs die ik in de oorspronkelijke situatie betaalde was 16 euro en deze is nu 21 euro. De wijziging betreft van 1500 naar 2000 mb (maar 500mb dus). Ik heb gebeld maar ik kreeg een bijna treiterige: "ja maar dat was bundelkorting" terug en ze willen deze wijziging ook niet terugdraaien. Bijgevoegd zit een afbeelding van de wijziging in  de app omdat ik al nattigheid voelde. De upload lijkt niet helemaal goed te werken, dus u krijg een link naar de afbeelding hier

581 2 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 22, 2017 om 13:23
11534 Antwoorden / 15 Vragen

dubbelpost klik hier

ne
door neodutchio - Jun 22, 2017 om 13:23
5165 Antwoorden / 12 Vragen

U vergroot uw bundel en moet daarvoor bijbetalen? Wat een schande. Om die reden heeft u deze vraag 4 hier hier geplaatst?