th
door thomasmoors Jun 22, 2017 om 13:13
Computers & telefonie
Kan Youfone zonder meerprijs te communiceren mijn maandtarief verhogen?

Ik heb mijn databundel verhoogt binnen de yofone-app, maar bij de van- en naar prijs stond 11 euro. Mijn gedachte was dan ook dat zij zoals zoveel providers de bundels hadden vergroot voor bestaande en nieuwe klanten. De prijs die ik in de oorspronkelijke situatie betaalde was 16 euro en deze is nu 21 euro. De wijziging betreft van 1500 naar 2000 mb (maar 500mb dus). Ik heb gebeld maar ik kreeg een bijna treiterige: "ja maar dat was bundelkorting" terug en ze willen deze wijziging ook niet terugdraaien. Bijgevoegd zit een afbeelding van de wijziging in  de app omdat ik al nattigheid voelde.

1329 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 22, 2017 om 13:21
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ThomasMoors .

Waarom stelt u de vraag 4x ?

th
door thomasmoors - Jun 22, 2017 om 13:23
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi marita5, dat ging per ongeluk de pagina gaf aan niet goed verwerkt te zijn de eerste 3 keer. Probeert u het zelf maar door een nieuwe vraag te stellen. Helaas kan ik de duplicaten niet zelf verwijderen.

gerbera
door gerbera - Jun 22, 2017 om 16:10
7372 Antwoorden / 14 Vragen

@thomas, iets meer geduld hebben, kan soms ff duren alvorens de vraag ge-upload wordt.
U betaald nu voor 10.000Mb dus klopt er iets niet. Zou nog maar een flink aan de "bel" trekken bij Youfone en om opheldering vragen. Ik zie nergens iets van bundelkorting terwijl u voor die 1500Mb al meer betaalde. Tenzij er nog iets onder de (i) verborgen zit.

th
door thomasmoors - Jun 22, 2017 om 16:45
4 Antwoorden / 4 Vragen

@GERBERA Hoi ja de pagina gaf echt een error, het was niet slechts lang wachten. Wat betreft het abbonnement: Er is ook een belbundel aspect naast de internetbundel dat dat wel verklaart. Ik ben het er echter niet mee eens dat ze niet aangeven wat je meer gaat betalen (sterker nog: ze insinueren dat de prijs gelijk blijft) bij het overstappen.

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2017 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is toch logisch dat u meer gaat betalen als u meer Mb's wilt hebben?

jo
door jorisw - Jun 22, 2017 om 19:57
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat "bijna treiterige" is ongetwijfeld in jouw hoofd ontstaan. Waarom zou een willekeurige call center medewerker dat doen. Die zal het worst wezen.

th
door thomasmoors - Jun 22, 2017 om 21:35
4 Antwoorden / 4 Vragen

@jorisw dat stel ik omdat dat enkel het enige is dat zij bleef herhalen zonder het probleem te adresseren dat ik het niet netjes vind dat het verschil in prijs nooit is gecommuniceerd, dus dat het niet van tevoren in te schatten was wat ik meer zou gaan betalen. Als aanbieder van een product is dat toch wel het minst wat je naar je klant kunt communiceren?

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2017 om 21:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u een wijziging in uw abonnement wilt aanbrengen en er staat niet bij hoeveel dat kost, is het toch verstandiger dat eerst na te vragen?

th
door thomasmoors - Jun 22, 2017 om 21:58
4 Antwoorden / 4 Vragen

@TIJGER1 En soms wil je gewoon even kijken of je geen gebruik kunt maken van een ogenschijnlijk gratis upgrade i.p.v. weer meteen in de wacht te gaan staan bij de klantenservice. Daarnaast was ik ook nog in de veronderstelling dat (zie screenshot) ik deze upgrade in het ergste geval de maand erop weer terug zou kunnen draaien omdat ook de optie van 1500 mb voor 9 euro erbij staat. Het blijkt echter dat deze er  'voor de sier' staan, aangezien je alleen kan upgraden en nooit downgraden.

tijger1
door tijger1 Jun 23, 2017 om 08:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach ja, GRATIS. Ik verwacht nooit dat een upgrade gratis is. Ik geloof namelijk niet meer in sinterklaas.

th
door thomasmoors Jun 23, 2017 om 09:21
4 Antwoorden / 4 Vragen

@tijger1 Ik ben dan ook niet op zoek naar jouw goedkeuring, maar naar het antwoord of dit zomaar kan (en of ik hier dus nog iets tegen kan doen). Ik snap dan ook niet dat je meerdere dagen terugkeert om steeds alleen je mening te geven over dit onderwerp.

fl
door flessebon - Jun 23, 2017 om 16:16
418 Antwoorden / 7 Vragen

U had dus gewild dat er nog een extra stap tussen had gezeten. En dat het nieuwe maandbedrag wordt getoond en dat U daarna opnieuw de keuze krijgt om te bevestigen of annuleren?
Wellicht kan een andere medewerker deze wijziging wel ongedaan maken? Zou het gewoon nog een keer vragen als U niet tevreden bent met de huidige situatie.