la
door ladydiana Apr 21, 2009 om 21:58
Computers & telefonie

Klacht over alice

ik heb sinds 1 1/2 maand alice. ik heb nu al 3 weken geen telefonie. ik moet achter alice aangaan en blijf ze maar bellen. omdat ik nu alleen mobiel kan bellen maak ik een hoop onkosten. een hoop problemen dus, en ik vraag me af of ik nog onder het contract kan uitkomen. zo niet, moet ik dan wel een maand telefonie gaan betalen terwijl ik dus geen telefoonlijn heb die het doet? klantenservice bellen heeft totaal GEEN zin. ik krijg iedere keer wel een onnozel iemand die me niet kan helpen en tegen me zegt dat ik terug gebeld ga worden als zij weten wat ze gaan doen of kunnen doen voor mij. maar ik word maar niet gebeld.... wat moet ik doen?


groetjesss diana

616 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Apr 21, 2009 om 22:10
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Je kunt even de Algemene Voorwaarden erbij pakken om te kijken of je recht hebt op restitutie bij zo'n storing.

Wil je bij Alice weg, dan zul je ze eerst schriftelijk in gebreke moeten stellen, of gewoon per direct opzeggen (1 maand opzegtermijn dacht ik).

Je kunt ook bijv. naar de Alice Gebruikers site voor aanvullende informatie en/of hulp: http://alice.gebruikers.eu/


kiran
door kiran - Apr 21, 2009 om 22:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ladydiana


Voorbeeldbrief telecom


Zou ook helemaal niet meer bellen. [tegenwoordig lijken er alleen maar telefoon-opnemers te zitten, zonde van je geld!]


Misschien per brief Alice ingebreke stellen een idee?[aangetekend] Bovenstaande zou je evt. kunnen gebruiken, aanpassen. Eis daarin bv dat de boel binnen 3 weken werkende is, dat je anders overgaat tot ontbinding van het contract. En dan mag je hopen dat ze daarop wel reageren, en zorg, dat je een bevestiging van opzeggen krijgt indien dat zover is. 

la
door ladydiana - Apr 22, 2009 om 22:37
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

bedankt voor de link, ik heb mijn probleem hier ook voorgelegd. en ga zo even verder lezen in de forums

la
door ladydiana - Apr 22, 2009 om 22:38
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

supervoorbeeldbrief, ik heb alice net een mail gestuurd met alle acties die IK ondernomen heb! en wanneer zij met oplossingen gaan komen en hun afspraken met mij gaan nakomen. ik ben beniwued wat ze gaan zeggen.

mo
door molenheide - May 25, 2009 om 14:55
2 Antwoorden / 5 Vragen
0

 


  nou ik zit vanaf begin april zonder tel....


maar mijn probleem is bij het net.


bellen..mailen..schrijven niets helpt


klantenservice schrijven maar ben nog niet verder


heeft mij een kapitaal gekost aan mobiel bellen


dus ik heb ook zo.n probleem


ida

dr
door draco - Jun 10, 2009 om 12:57
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ook al problemen met Alice. Vorig jaar oktober en november abonnee bij hun geweest. Na 1 maand abbo al meteen opgezegd ivm slechte service. Modem netjes teruggestuurd en daarmee was alles geregeld. Tot 2 weken geleden ik een brief ontvang van ALice dat ik nog t/m mei dit jaar abonnementsgeld verschuldigd ben. Ik heb toen meteen gebeld en kreeg excuses te horen, nee mevrouw het klopt niet u heeft gelijk. Afgelopen zaterdag brief ontvangen waarin staat dat we zijn afgesloten (vreemd!) en dat er incassokosten bij komen. Weet gebeld, weer excuses gehoord. Maar nog steeds geen oplossing. Wat een waardeloos bedrijf is Alice!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer