Klacht over het net
ik ben al een paar jaar lid van hetnet,ik ga binnekort verhuizen,en wilde graag de kabel nemen van home.nl,maar tot mijn verbazing hoorde ik van een medewerker van het net dat ik nog voor 10 maanden aan het net vastzit.normaal kun je naar een jaar lid te zijn geweest per maand opzeggen,maar ik ben in augustus van voordeel surfen naar surfen gegaan,ik betaal 32,95 euro per maand exlusief b.t.w. en zij zeggen dat ik zodoende weer een nieuw contract ben aangegaan,nou je kunt het zo gek maken als je zelf wilt zou je zeggen!
Nu ben ik dus verplicht om bij het net te blijven anders gooi ik dus bijna 400 euro weg!
Nu wil ik dus daarom mijn pc en abbonemt menemen naar mijn nieuwe adres,maar dan zeggen zij, moet ik weer een nieuw modem a 79,95 aanschaffen en aansluitkosten a 74,95 betalen!en eventuele monteurskosten als ik dat wil laten aansluiten!
nu ben ik al twee weken maitjes aan het sturen naar de helpdesk van het net,omdat ik hier natuurlijk wel wat vragen over heb,en omdat ik hoop ondanks alles dat de verhuizing van mijn pc een beetje goed verloopt,maar ik krijg nooit reactie!
het enige waar ik nu bijna toe verplicht ben en wat ik kan doen is naar de helpdesk bellen a 45 eurocent per minuut,wat ik overigings al een keer gedaan heb,en toen ook nog een tijdje voor in de wacht heb moeten staan!
Dit is toch pure afzeterij,ik hoop dat u mijn mening deelt en ik hoor graag eens van u wat u er van vind!
vriendelijke groet,
luuk bovens
luukbovens@hetnet.nl
Door het wijzigen van je abonnement ben je inderdaad weer een nieuw jaarcontract aangegaan, hier is helaas niets aan te doen.
Maar ik snap niet waarom je een ander modem zou moeten kopen, je kan gewoon je huidige modem blijven gebruiken.
En ADSL zelf aansluiten is helemaal niet moeilijk.
Wat vervelend dat het altijd zo moet lopen met die gasten, een kennis van mij had precies hetzelfde probleem. uiteindelijk is zijn abbonoment wel vroegtijdig bëeindigd. Volgens hem helpen woorden als gerechtelijk advies, advocaat, en rechtzaak wonderbaarlijk.
suc6 :)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer