ge
door gerryvd Sep 9, 2017 om 08:49
Computers & telefonie

KLantenbestanden ge-Hacked.

Redaktie ?
Als in de Verenigde staten Miljoenen klantenbestanden van een Verzekerings Maatschappij is ge-hacked, heedft dat ook invloed op Nederlandse inwoners. De Verenigde Staten zijn ook actief op de Nederlandse Markt.
Is dat ook na te gaan, of wordt de nformatie niet vrijgegeven.

Mijn dank.
[edit-red.]

807 8 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Sep 9, 2017 om 09:22
830 Antwoorden / 0 Vragen

Als u overal zo kwistig bent met uw email adres als hier, is het hacken van bestanden in de VS niet uw grootste probleem. Haal uw persoonlijke informatie weg - di is een openbaar forum...

ltmvz
door ltmvz - Sep 9, 2017 om 09:25
949 Antwoorden / 18 Vragen

We willen blijkbaar allemaal zo graag digitaal doen, dus we worden allemaal gehackt.

Zelfs de stroomvoorziening schijnt niet meer veilig te zijn.

jo
door jorisw Sep 9, 2017 om 09:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Klaagt ie op een digitaal forum....

Cookies
door Cookies Sep 9, 2017 om 09:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@ltmvz: Oud nieuws, is al jaren bekend. Heel het land kan 'plat' gelegd worden.

tijger1
door tijger1 Sep 9, 2017 om 11:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ltmvz.

Zorg dat u kaarsen en een olielamp in reserve hebt. Dan kan u niets gebeuren.:-((

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2017 om 09:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zet uw vraag aan de redactie hier neer, maar die zal hier sowieso niet antwoorden.

Dus richt uw vraag aan de redactie, zie onderaan bij contact.

En haal uw mailadres weg.  Voor uw gegevens hoeven de hackers in ieder geval geen moeite te doen. U geeft ze zo weg.

jo
door jorisw - Sep 9, 2017 om 09:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

"Ik snap echt niet waar al die spam opeens vandaan komt. Zullen spammers mijn emailadres hebben gekregen via die hack in de VS?"

Cookies
door Cookies - Sep 9, 2017 om 09:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jorisw: lijkt me zeer aannemelijk.

dokun
door dokun Sep 9, 2017 om 12:14
152 Antwoorden / 0 Vragen

ONZIN!  Het gaat hier bij deze hack om Amerikaanse klanten van een Amerikaans kredietbedrijf. Daar zitten dus GEEN Nederlanders bij. Even jezelf informeren voorkomt onzinnige antwoorden en vragen...

jo
door jorisw Sep 9, 2017 om 12:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat jullie het sarcasme en de quootjes hebben gemist.... @DOKUN: Nederlandse bedrijven kunnen ook gebruik maken van IT-services in de VS (of via Amerikaanse bedrijven). Dus ook al doe je zaken met een 100% NL bedrijf, dan kan de boel nog steeds elders staan.

Cookies
door Cookies Sep 9, 2017 om 12:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jorisw: IK heb het sarcasme niet gemist, jij en @dokun wel.;-))

edrick3
door edrick3 - Sep 9, 2017 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Redaktie ?
Dan moet je niet hier zijn. ;-)  Maar hier: https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact
En aangezien je zelf je mailadres niet verwijderd hebt heb ik gevraagd of de redactie dat wil doen (maar ja, weekend hè).

gerbera
door gerbera - Sep 9, 2017 om 11:43
7390 Antwoorden / 14 Vragen

Als in de Verenigde staten Miljoenen klantenbestanden van een Verzekerings Maatschappij is ge-hacked, heedft dat ook invloed op Nederlandse inwoners
Als die daar verzekerd zijn wel. Ze worden overspoeld met "speciale" aanbiedingen.

Maar daar hoeft een klantenbestand niet voor ge-hacked te zijn, u zal deze "aanbiedingen" binnenkort ook wel in uw mail-box krijgen.
Want iemand die zo makkelijk met zijn mail-adres om gaat vraagt hier zelf om.

costnix
door costnix - Sep 11, 2017 om 16:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waar gehackt wordt, vallen spaanders.