basrose
door basrose Dec 30, 2012 om 15:49
Computers & telefonie

Kleine applicatie gezocht marktplaats

Hallo mensen,

Ooit in een ver verleden was ik in het bezit van een applicatie welke marktplaats in de gaten houd. Je kon op Keywords filteren en kreeg bericht als er een advertentie geplaatst werd met dat keyword.

Helaas ben ik het programmatje kwijt en kan ik ook niet terugvinden hoe het heet.

Weet iemand de naam van dit stukje software en waar het te verkrijgen is?

2250 6 Rapporteer

he
door hedia - Dec 30, 2012 om 17:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zoekwekker.

Zie http://www.zoekwekker.nl/

basrose
door basrose - Dec 30, 2012 om 18:46
13 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=hedia schreef op zondag 30 dec 2012, 17:33]Zoekwekker.

Zie http://www.zoekwekker.nl/

Bedankt voor de suggestie. Inmiddels heb ik de tool gevonden... het was deze:

http://www.youtips.nl/internet/internet/951-marktplaats-zoekassistent

gompy2
door gompy2 - Dec 31, 2012 om 13:45
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=basrose schreef op zondag 30 dec 2012, 18:46]
Bedankt voor de suggestie. Inmiddels heb ik de tool gevonden... het was deze:
http://www.youtips.nl/internet/internet/951-marktplaats-zoekassistent
Inderdaad een erg handig tooltje!

ha
door haje007 - Sep 3, 2014 om 23:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

deze site werkt prima voor mij www.marktplaatsupdate.nl

door 1953 - Sep 4, 2014 om 03:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=haje007 schreef op woensdag 3 sep 2014, 23:28]deze site werkt prima voor mij www.marktplaatsupdate.nl

Zo weer één die een ouwe koe van bijna 21 maanden oud uit de sloot heeft opgevist.

Denk dat topicstarter het e.e.a. al heeft geregeld, er was sindsdien geen roep meer uit de wildernis over het gestelde probleem van topicstarter.

gompy2
door gompy2 - Sep 4, 2014 om 07:51
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=haje007 schreef op woensdag 3 sep 2014, 23:28]deze site werkt prima voor mij www.marktplaatsupdate.nlWerkt niet.

Uw domeinnaam is geparkeerd.

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
Dit domein is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server. U heeft in uw klantenpaneel DNS beheer voor dit domein aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers van de domeinnaam naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server.