vm
door vmcbeijsens Apr 13, 2007 om 10:19
Computers & telefonie

Kpn

help!!! heb al 2 maanden de spullen in huis om tv, internet en bellen te instaleren van kpn. alles is netjes geinstaleerd alleen niks doet het. volens kpn ligt het probleem bij hun en na veel telefoontjes ( heb het even bij gehouden. in 48 uur tijd 10 uur in de wacht gehangen!!!!)nog steeds niet aangesloten. wordt steeds volgehouden door kpn dat ze er mee bezig zijn en heb intussen echt elk excus van ze gehoort die er maar te verzinnen is. ben van de ene afdeling naar de andere gegaan en nog steeds heb ik geen verbinding. zit nu al 2 maanden zonder tv, intenet en telefoon en begin de moed echt te verliezen. wie kan mij advies geven wat het beste is wat ik kan doen??? word er namelijk helemaal gek van. bvb dank vanes

265 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nowhere
door nowhere - Apr 13, 2007 om 10:32
127 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Vanes,

Stuur KPN een brief, liefst aangetekend, waarin u verslag doet van de situatie en eis daarbij aansluiting of herstel van de oude situatie voor een bepaalde datum. Geeft KPN een redelijke termijn om het probleem op te lossen, als u vandaag de brief nog op de post doet bijvoorbeeld maandag 23 april.

Groetjes,

nowhere


ro
door ronaldjes - Apr 17, 2007 om 10:16
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je je eigen al aangemeld via dat nummer dat je moet draaien als je alles hebt aangesloten?


Bel anders eens naar 020-4846716 vraag naar Fikri, die beld je dan terug.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer