fr
door frans1957 Jan 22, 2011 om 16:38
Computers & telefonie

KPN

Bij KPN sim-only abonnement afgesloten via internet.
E-mail met bedragen erop gekregen.
Bij levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting getekent.
Hier op staat:
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar

Wat is Actie 10T2 of waar kan ik dit op het internet vinden ?

Frans

836 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Jan 22, 2011 om 20:38
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0




Frans, ik zou eerst even hier kijken en anders een mailtje sturen naar de klantenservice:

Klik hier voor meer informatie.

fr
door frans1957 - Jan 25, 2011 om 19:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Met de Klanten service contact opgenomen met de vraag voor de actiecode ,tevens de E-mail met mijn bestelling erbij gedaan.
Antwoord:
De actiecode 10T2 is een code waarmee het systeem kan zien om welk abonnement het gaat. Uit onze gegevens is gebleken dat u een korting ontvangt op het abonnement van €2,75 per maand.

Dit is besteld:
Omschrijving Aantal Maandelijks Eenmalig
------------------------------------------------------------------------------
Bel - SMS 155 Sim Only - 2 jaar 1 € 9,00 € 9,95

Dit is de getekende levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar
Hier staan dus geen bedragen op en ook niet het getal 155
Geleverd door KPN een Bel - SMS Sim Only 100
Klacht ingedient
Antwoord KPN:
Geachte klant,

Uw abonnement is per 08-11 opgevoerd naar een KPN Bel en Sms 155 SO. met
de korting
U betaald nu per maand ?9,86 excl. per maand,24 maanden lang.

Nu mag ik maandelijks een bedrag € 11,75 betalen
Diverse keren al gebeld met KPN.
Met de vraag of ze willen kijken naar mijn bestelnummer.
Zodat ik geleverd krijg wat ik besteld heb met het juiste bedrag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer