yv
door yvette9 Jun 8, 2005 om 16:00
Computers & telefonie

KPN - geld terug duurt meer dan 6 maanden

Wij hebben eind 2004 digitale TV van KPN besteld. Dit mocht binnen 7 dagen geretoruneerd als je niet tevreden was. Wij hebben het retour gestuurd (rond 1-12-2004), echter vergeten de afstandbediening en batterijen erbij te doen. Deze hebben wij nagestuurd (voor 6-12-2004). Hiervoor krijgen wij nog (de op de factuur) ingehouden 32,50 retour. Wij hebben hierover gebeld, maar KPN zegt pas begin april de (interne) order hiervoor ontvangen te hebben. De verwerking zou 6 tot 8 weken duren. Eind mei 2005 zouden wij het uiterlijk op onze rekening hebben staan. Het is er dus nog niet. KPN zegt dat ze hier niets aan kunnen doen. Kan ik wat doen om nu eindelijk ons geld terug te krijgen?


 

324 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ta
door talea - Jun 10, 2005 om 15:17
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn ervaring met KPN is dat het helpt wanneer je maar vaak genoeg naar de klantenservice belt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer