re
door rebelle585 Nov 27, 2011 om 20:48
Computers & telefonie

Lexa

Recent ben ik [edit redactie] door Lexa. Ik had een abonnement afgesloten voor een maand en voor ik het wist werd het verlengd met nog een maand, zonder mijn toestemming daarvoor! Daardoor betaalde ik 2 keer zoveel als ik uit had willen geven. Ik vind Lexa afzetters en raad iedereen af om een betaald abonnement bij hun af te sluiten. En als je dat al doet, let goed op en zorg ervoor dat je abonnement niet stiekem wordt verlengd!!!
Lexa voert als slogan "betrouwbaar en veilig", ik vind ze totaal niet te vertrouwen en je wordt gewoon door ze bestolen!
Je bent gewaarschuwd!

974 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jpm
door jpm - Nov 28, 2011 om 09:33
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

En? Lexa is? Een telefoonprovider?

empyria
door empyria - Nov 28, 2011 om 10:11
504 Antwoorden / 3 Vragen
0

Lexa is een dating site.

Waar en passant trouwens ook heel veel dating-scammers op af komen!!!

jpm
door jpm - Nov 28, 2011 om 14:18
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

Als we er nu eens van uitgaan dat u een abonnement heeft van een maand. Dan hoort daar een tarief bij en een tegenprestatie. Kunt u iets lezen over stilzwijgende verlenging? In dat geval bent u net iets te vroeg, per 1 december zijn uw rechten dan meer in uw voordeel. Indien er niets over stilzwijgende verlenging is gezegd dan is die er niet. Dan is het de vraag hoe u betaald heeft. Indien er voor een eenmalige afschrijving een machtiging is afgegeven kunt u wellicht storneren. Dat zou ik dan maar doen als ik u was. Misschien dat u nu kunt nagaan wat u het beste kunt doen? Wacht even op andere reacties zou ik zeggen. Misschien dat er andere meningen zijn die beter zijn dan die van mij, ik geef ze hier gevoelsmatig.

tdehond
door tdehond - Nov 28, 2011 om 15:08
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Waarschijnlijk heeft u zich niet verdiept in deze vraag.
Quote HELP
Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden om de automatische verlenging te beëindigen, je profiel tijdelijk op te schorten of definitief te verwijderen.
Je automatische verlenging beëindigen.

Indien je de automatische verlenging van jouw full membership wilt annuleren, ga dan naar de pagina 'Mijn account' en dan 'Mijn instellingen'. Kies daar de rubriek 'Mijn membership'. Vanwege veiligheidsredenen zal je gevraagd worden om je inloggegevens te bevestigen. Na het beëindigen van je automatische verlenging, ontvang je hiervan een e-mail ter bevestiging.


Als deze handleiding lukt dan bent u mogelijk in gebreke gebleven e.e.a. tijdig te beëindigen.
Zie verder:
Hier

Soms ontstaan problemen omdat mensen niet eerst de voorwaarden doorlezen en bij FAQ kijken voordat zij zich aanmelden.

jpm
door jpm - Nov 28, 2011 om 15:15
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

Dit bedoel ik dus, er was dus wel iets vermeld waardoor u de niet gewenste verlenging had kunnen voorkomen. Ik denk dat u dit alsnog moet doen om te voorkomen dat u dit nogmaals overkomt.

le
door lexa.nl - Dec 2, 2011 om 12:06
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Rebelle585,

Ik begrijp dat er een automatische verlenging heeft plaats gevonden terwijl u daar geen toestemming voor had gegeven.

Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.

Wanneer u een membership aangaat ziet u op de betaalpagina dat het automatisch verlengd wordt en indien u daar geen gebruik van wilt maken kunt u het daar al stop zetten. Wanneer u dat op het moment van betalen niet heeft gedaan kunt u gedurende uw membership het stop zetten op uw profiel. U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment onderbreken, en ten minste 48 uur voor de vervaldag van uw abonnement, door op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account", "Mijn Instellingen" en vervolgens klikt u bij "Mijn membership" bij "Mijn Membership beheren" op “klik hier”. U ontvangt, nadat u alle stappen heeft ondernomen, een bevestiging op uw e-mailadres.

Indien u de automatische verlenging nog niet heeft stop gezet raad ik u aan om dit in orde te maken anders wordt het weer met een 1 maand Full membership verlengd. Wanneer u daar niet uit komt of nog andere vragen heeft dan wil ik u vragen om contact met de Customer Care service op te nemen. U kunt contact opnemen door naar onze website te gaan en te klikken op 'Help'. Daar kunt u een bericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van het Lexa-team

jpm
door jpm - Dec 2, 2011 om 12:25
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

Dit is toch wel netjes, we noemen dat "op uw wenken bediend worden".

van leyden
door van leyden - Dec 2, 2011 om 18:03
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=jpm schreef op vrijdag 2 dec 2011, 12:25]Dit is toch wel netjes, we noemen dat "op uw wenken bediend worden".

Echt niet, ze schuimen de consumentenforums af, uit oogpunt van damage-control.
Voor hun echte klanten doen ze bitter weinig.

De recensies kun je hier lezen.:
http://www.datingwebsites.nl/reviews/lexa.nl/

pauls0
door pauls0 - Jan 27, 2012 om 03:21
149 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als ik het goed begrijp, dan moet je zelf actie ondernemen om automatisch verlenging stop te zetten. Is dat niet de omgekeerde wereld???
Ik moet van leyden wel gelijk geven, op elke forum bent u zeer behulpzaam, maar uw eigen klanten helpt u niet. Ben u ook daarvoor bereid uw eigen klanten beter behulpzaam te zijn, dan hoeft u niet alle forums af te schuimen???



=lexa.nl schreef op vrijdag 2 dec 2011, 12:06: Beste Rebelle585,

Ik begrijp dat er een automatische verlenging heeft plaats gevonden terwijl u daar geen toestemming voor had gegeven.

Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.

Wanneer u een membership aangaat ziet u op de betaalpagina dat het automatisch verlengd wordt en indien u daar geen gebruik van wilt maken kunt u het daar al stop zetten. Wanneer u dat op het moment van betalen niet heeft gedaan kunt u gedurende uw membership het stop zetten op uw profiel. U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment onderbreken, en ten minste 48 uur voor de vervaldag van uw abonnement, door op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account", "Mijn Instellingen" en vervolgens klikt u bij "Mijn membership" bij "Mijn Membership beheren" op “klik hier”. U ontvangt, nadat u alle stappen heeft ondernomen, een bevestiging op uw e-mailadres.

Indien u de automatische verlenging nog niet heeft stop gezet raad ik u aan om dit in orde te maken anders wordt het weer met een 1 maand Full membership verlengd. Wanneer u daar niet uit komt of nog andere vragen heeft dan wil ik u vragen om contact met de Customer Care service op te nemen. U kunt contact opnemen door naar onze website te gaan en te klikken op 'Help'. Daar kunt u een bericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van het Lexa-team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer