mjvanderwerf
door mjvanderwerf May 14, 2016 om 09:34
Computers & telefonie

Malware Hunter

Goedenmorgen,
heeft iemand ervaring met de (gratis) Malware Hunter ?
Prettig weekend,
mj

9876 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 14, 2016 om 10:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mjvanderwerf ,

Ik heb geen ervaring met Malware Hunter , kan er ook geen ervaringen over vinden .
Ook dit hebt u niet nodig , malwarebytes , adwcleaner en een goede antivirus is voldoende .
Als een extra online scan heb ik hitman pro erop staan , dit is in eerste instantie een proefversie voor 30 dagen , na deze 30 dagen kunt u deze verwijderen en er opnieuw op zetten en dan heeft u de gratis versie ( online scan ) .
Ook Hitman Pro Alert heb ik erop staan ( browserbeveiliging )
Tot op heden geen enkel probleem , maar de beste bescherming is de gebruiker zelf ..

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

http://www.surfright.nl/nl/products/

http://www.bestevirusscanner.info/beveiligingssoftware/malware-scanners-en-anti-malware-software/

Cookies
door Cookies - May 14, 2016 om 10:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees nergens dat het een gratis programma is. Waarschijnlijk kun je alleen een gratis proefversie voor 30 dagen downloaden http://www.glarysoft.com/malware-hunter/

Heb geen ervaring met dit programma. Welke programma's gebruik je nu? Een overkill aan anti-spyware programma's is nergens voor nodig.

edrick3
door edrick3 - May 14, 2016 om 12:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Malware Hunter biedt geen real-time bescherming, en kost $ 14,99 voor een jaarabonnement.

(Bron)

Zou er niet aan beginnen.
Zijn genoeg andere goede (gratis) programma's.

Goed weekend

aurora1
door aurora1 - May 14, 2016 om 16:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, daar heb ik geen ervaring mee en om dezelfde redenen als ik bij uw vorige vraag over Glary Utilities gaf.
Malware Hunter is van GlarySoft, dus van dezelfe makers als Glary Utilities waarover uw vorige vraag ging, omdat die problemen veroorzaakte. Verwijderen van het programma loste toen het probleem op.
Er zijn toen ook tips/adviezen gegeven, die neerkomen op wat ook nu aan reacties gegeven wordt.
Dus: niet aan die Malware Hunter beginnen.
Vorige vraag over glary Utilities: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/glary-s-utilities?id=584113

ma
door marijn211 - May 15, 2016 om 21:55
9 Antwoorden / 2 Vragen

malware bytes anti-malware free werkt erg goed

ja
door jas7812 - May 17, 2016 om 19:29
24 Antwoorden / 0 Vragen

Goeienavond :) ik zou niemand adviseren om malware hunter te gebruiken in de strijd tegen malware, spyware en adware. Er zijn genoeg alternatieven die beter werken en gemaakt worden door minder omstreden bedrijven. Check bijvoorbeeld Malwarebytes Anti Malware.

aurora1
door aurora1 - May 17, 2016 om 21:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor Mbam belandt u voor het downloaden via deze website bij de ontwerpers van Malwarebytes: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/malwarebytes-anti-malware-anti-spyware-virussen

audb
door audb - May 17, 2016 om 21:19
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Kijk eens op www.bleepingcomputer.com daar vind je genoeg programma`s die gratis zijn zoals combofix , rougekiller en nog wat andere.

to
door tooltipper - Jan 16, 2017 om 16:21
1 Antwoorden / Vragen

Hi Mj,

Zelf heb ik zojuist bijna mijn hele pc mogen formatteren nadat ik erachter kwam via een hele rare melding die overal naar voren sprong dat ik malware op mijn PC heb staan. Ik draai al jaren norton als virusscanner welke me altijd veilig houd, maar dit is er doorheen gekomen. Geen idee hoe, maar was echt bang dat ik alles kwijt was. In veilige modus heb ik nog via http://www.malware-bytes.nl de gratis versie van malwarebytes kunnen downloaden en installeren. In de normale modus lukte dit al niet meer. Malwarebytes pakte allemaal rare bestanden in de system32 map, loste deze op en gaf groen licht. Heb toen de PC herstart en tot en met nu(48 uur later) de melding niet meer terug gehad! Gelukkig! Hopelijk heb je er wat aan!

tijger1
door tijger1 Jan 16, 2017 om 16:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat na acht maanden de problemen wel opgelost zijn.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2017 om 16:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bovendien is de tip voor Malwarebytes 8 maanden geleden ook al gegeven.