thomik
door thomik Jul 8, 2012 om 23:49
Computers & telefonie

Malware in website

Hallo,

Iemand een suggestie om hardnekkige Malware te verwijderen uit de website!
Heb al van alles geprobeerd, Malware Bytes, handmatig verwijderen, ( een dag later is het er weer,) wachtwoorden veranderen.
Iedere keer staan er weer redericts zoals b.v.
oxsanasiberians.com
't Echt super irritant. HELP
P.s. Heb kaspersky als virus scanner ( betaalde) en al verscheiden anderen geprobeerd zoals AVEST, AVG.

4153 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 23:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is er nog een mgelijkheid om een systemmherstel van voor de datum dat u er last van heeft gekregen zo ja probeer dan een systeem herstel.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 23:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb al eens een poging gedaan maar helaas. Toch bedankt op de late avond.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 00:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thomink als je niet bedoelt op je pc maar op je eigen website dan even op google intikken malware op eigen website, of eens op de site van domein.nl kijken?

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 00:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze meneer maakt nogal graag reclame voor zijn site. Het hele verhaal is bull. Malware op je site zet je er zelf op, of komt van je adverteerder. Makkelijk te verwijderen door de webmaster.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 00:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat ik hier maar niet op reageren, hij noemt me nog meneer tenslotte.
Is makkelijk te verwijderen door de webmaster zegt hij maar dat is hij zelf blijkbaar niet want uitleg aan iemand geven....ho maar.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 00:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals, malware op je website wordt er door jou opgezet, zit in je advertenties, komt omdat jij anderen toestaat dingen op je website te plaatsen en je website zo lek als een mandje is.
Als jij geinfecteerd bent, waarom zou ik dan gaan kijken???? Niet om het voor jou op te lossen. Doe het zelf. Haal die website off-line en zet je back-up terug.
Wat doen die virusscanners er toe voor je website? Of Malwarebytes? Die gebruik je voor je computer. Niet voor je website.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 04:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

I have te same problem!
Please see also http://wordpress.org/support/topic/malware-oxsanasiberianscom-attack

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 08:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie ik goed dat deze website gemaakt is met Microsoft FrontPage 4.0 ?
Oftewel FrontPage 2000.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 08:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 09:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals winterman zeg is er een wezenlijk verschil tussen virussen /malware op je pc en virussen /malware op je website. Immers je upload de inhoud van je website naar een andere locatie. Enig wijzigen van je pc toestand gaat niet magischer wijs naar de locatie waar je je website host.

Als je op je eigen pc al allerlei scanners hebt gedraaid is de kans groot dat iemand toegang heeft tot de locatie waar jouw website wordt gehost. Wellicht is het goed om contact op te nemen met het bedrijf waar je de ruimte huurt en de situatie uitlegt.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is ook heus wel al gebeurt en er wordt aan gewerkt.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je doet er goed aan je website of line te zetten tot de problemen opgelost zijn.Ik kreeg van mijn MC afee webadvisor de waarschuwing om je website niet te bezoeken.Dat voorkomt dat anderen besmet raken na bezoek.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer dit eens.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn suggestie: verwijder de totale inhoud van uw website.
Zorg dat uw PC malwarevrij is en upload de volledige webinhoud opnieuw.
Grote kans dat het probleem opgelost is.
Mijn zoon had onlangs ook een soortgelijk probleem met zijn website.
Na bovenstaande actie was alles weer OK.

Succes ermee!

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan de hosting provider ligt het in ieder geval niet dat is een prima bedrijf

ve
door verwijderd - Jul 9, 2012 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat klopt, die geven ook alle medewerking en ondersteuning.

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf goede ervaringen met AVG icm Chrome en Pop-up blocker. Het kan ook geen kwaad om afentoe een Malwarescanner te laten draaien.
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

mr.frosty schreef op woensdag 11 jul 2012, 16:49: Ik heb zelf goede ervaringen met AVG icm Chrome en Pop-up blocker. Het kan ook geen kwaad om afentoe een Malwarescanner te laten draaien.
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

Hoe pas je dit alles toe op een website?

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alle tips bedankt, en virus scanner heeft geen nut in dit geval en de Malware bytes deed ook niks. Zelf alles verwijderd en wachtwoorden verandert m.n.d. FTP.
Tip: Laat geen inlog gegevens staan in snelverbinden bij FTP op je computer maar log steeds opnieuw in!!
Iedereen bedankt voor de reaktie

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou in ieder geval deze website weggooien en opnieuw maken, maar dan niet meer met dat oeroude Frontpage uit 2000 (De laatste versie van Frontpage stamt uit 2003), maar nu met een echt goed programma en die zijn er zelfs al gratis te krijgen.