fa
door fa Sep 24, 2012 om 14:40
Computers & telefonie

Media Markt Ede

Na meer dan vijftien minuten wachten wordt de haak erop gegooid dat is de service van de media Markt EDE? Was niet de eerste keer!Wilde alleen weten of de Nexus 7 al op voorraad is.

1459 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Leuk, en wat is je vraag??

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

fa schreef op maandag 24 sep 2012, 14:40: Na meer dan vijftien minuten wachten wordt de haak erop gegooid dat is de service van de media Markt EDE? Was niet de eerste keer! Wilde alleen weten of de Nexus 7 al op voorraad is.


Zeer waarschijnlijk was het (te) druk. Als iedereen gaat bellen voor dit soort vragen, komen de klanten in de winkel nooit aan de beurt.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je bent verontwaardigd. Men zal het wel hardstikke druk hebben. Te druk om het uit te leggen misschien? Til er niet te zwaar aan, zo gaat het nu eenmaal soms.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

TIP, ga er even langs. Zo groot is Ede nou ook weer niet.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

TIP; Doe geen zaken met de MediaMarkt! Dit zijn echte dozenschuivers, misschien leuk voor de prijs, maar van service hebben ze nog nooit gehoord!

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:27: TIP; Doe geen zaken met de MediaMarkt! Dit zijn echte dozenschuivers, misschien leuk voor de prijs, maar van service hebben ze nog nooit gehoord!


Tip, nou en?

Sevice heb je niet nodig als de prijs en het apparaat goed zijn.

De MediaMarkt is een winkel. Geen telefonische hulpdienst.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

winterman schreef op maandag 24 sep 2012, 17:33:
hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:27: TIP; Doe geen zaken met de MediaMarkt! Dit zijn echte dozenschuivers, misschien leuk voor de prijs, maar van service hebben ze nog nooit gehoord!


Tip, nou en?

Sevice heb je niet nodig als de prijs en het apparaat goed zijn.

De MediaMarkt is een winkel. Geen telefonische hulpdienst.

Heb jij Alzheimer ofzo?
Ik lees hier toch bijna dagelijks problemen met producten gekocht bij de MediaMarkt, dus hoezo geen service nodig?
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? ;-)

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:51:

Ik lees hier toch bijna dagelijks problemen met producten gekocht bij de MediaMarkt, dus hoezo geen service nodig? Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? ;-)

Op je laatste vraag zal ik maar geen antwoord geven. Dat je hier bijna dagelijks problemen leest over MM, zegt helemaal NIKS. Ten 1e krijg je het verhaal maar van 1 kant te horen, ten 2e ken ik geen bedrijven waar ik geen klachten over lees, ten 3e slaan veel van die klachten nergens op.

Bij jouw reacties lees ik trouwens niks anders dan dit niet goed, dat niet goed. We kunnen het zo gek niet bedenken, of jij vindt iets weer niet goed.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:51
Heb jij Alzheimer ofzo?
Ik lees hier toch bijna dagelijks problemen met producten gekocht bij de MediaMarkt, dus hoezo geen service nodig?
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? ;-)

Als jij hier dagelijks problemen leest met producten gekocht bij de MediaMarkt, dan moet jij je meer zorgen maken over Alzheimer dan ik.

Problemen betreffen vaker het retourbeleid van Media Markt dan iets anders, dus die laatste vraag mag jij zelf beantwoorden.

Weet je hem nog?

ve
door verwijderd - Sep 24, 2012 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben toch zeker niet gek! ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer