mjvanderwerf
door mjvanderwerf Mar 1, 2014 om 13:57
Computers & telefonie

Meest compacte format ?

Goedenmiddag,
ik wil een videootje als bijlage van een e-mail versturen.
Het is net iets te groot daarvoor.
Wat is het meest compacte video-format, zodat ik het daarnaar kan converteren ?
Vriendelijke groet en een prettig weekend,
MJ

1305 11 Rapporteer

zi
door zigster123 - Mar 1, 2014 om 14:13
54 Antwoorden / 5 Vragen

Maak gebruik van http://splashurl.com/omdgp8x het is gratis en je kunt tot 2 GB versturen. Makkelijker als iets converteren.

edrick3
door edrick3 - Mar 1, 2014 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mjvanderwerf,

Waarom converteren en als bijlage versturen?
Even uploaden naar We Transfer en de ontvanger krijgt een link en kan de video downloaden.
Verder geen 'gedoe' nodig.
Werkt prima. Goede ervaringen mee!

Suc6

Goed weekend.

edrick3
door edrick3 - Mar 1, 2014 om 14:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mjvanderwerf,

Wil je tóch comprimeren, lees dan hier.

Met vr.gr.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Mar 1, 2014 om 15:02
525 Antwoorden / 385 Vragen

Hallo edrick3,
"We transfer" gebruik ik al.
Werkt inderdaad goed, maar duurt zo lang.
Telkens springt de "download-teller" weer terug !
Dus (%):
1,2,3,4 dan 2,3,4,5 dan 4,5,6,7, etc.
Je moet wel geduld hebben.
Weet jij hoe ik dat kan verbeteren ?
MJ.

edrick3
door edrick3 - Mar 1, 2014 om 15:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mjvanderwerf,

Heb geen problemen met WeTransfer.
De tijd die het duurt om een bestand te uploaden is wel afhankelijk van de grootte van het bestand en de snelheid van je verbinding.
(Bij het uploaden van foto's naar een ontwikkelcentrale en een 'langzame' verbinding heb ik de compu wel eens een hele nacht aan laten staan). ;-)

Met vr.gr.

zw
door zwaardvis - Mar 1, 2014 om 15:08
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Uploaden naar uw youtube account. Dan de prive link mailen. Dan kan men de video online bekijken en desgewenst via de gemistdownloader bv. opslaan.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Mar 1, 2014 om 15:08
525 Antwoorden / 385 Vragen

Dank
en sterkte met je foto's.
Ik gebruik daarvoor Kruidvat; prima kwaliteit en hier vlakbij af te halen,
MJ.

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2014 om 15:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat kan aan je internetverbinding liggen, als je bijvoorbeeld ADSL hebt dan is vaak de upload niet al te hoog. Voor een groot bestand moet je dan wel geduld hebben inderdaad.

In Windows zit standaard Movie Maker, ze zou het filmpje daar in kunnen openen en dan bij opslaan kiezen voor E-mail. Movie Maker slaat de film dan in een kleiner formaat en met hoge compressie op.

edrick3
door edrick3 - Mar 1, 2014 om 15:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mjvanderwerf,

Heb nu een snelle(re) verbinding = glasvezel.
Geen probleem! ;-)
Tip voor foto-afdrukken: Webprint.
Goed en goedkoop en goede service.

Met vr.gr.

who cares
door who cares - Mar 1, 2014 om 20:15
146 Antwoorden / 9 Vragen

Via ....mijnbestand.nl. Makkelijke groter bestanden te versturen, geen dank.

costnix
door costnix - Mar 1, 2014 om 21:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt ook overwegen om het via Dropbox te doen.
Verder zakt de upload snelheid van een kabel en ADSL verbinding dramatisch in, wanneer u gelijktijdig andere zaken via internet doet.