varatje
door varatje Apr 6, 2018 om 13:41
Computers & telefonie
Melding Norton

Hallo, ik krijg steeds bijgaande melding van Norton. Kan hem niet weg krijgen en krijg steeds als antwoord dat het gemelde probleem niet te vinden is.
Ik gebruik en mac met een up to date besturingssysteem.
Wie herkent dit probleem en wat heb je er aan gedaan?

1653 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2018 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou MalwareBytes removals verwijderen.

varatje
door varatje Apr 6, 2018 om 16:27
237 Antwoorden / 144 Vragen

Die had ik er pas opgezet in de hoop dat hij het “ding” zou verwijderen of op zijn minst vinden. Maar niks van dat alles

edrick3
door edrick3 Apr 6, 2018 om 16:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verwijder MalwareBytes met Revo uninstaller en zorg dat alles verwijderd wordt.
Daarna kun je MalwareBytes opnieuw installeren indien je dat wilt.
Er wordt nu blijkbaar een fout gevonden in een door MB verwijderde file.

Cookies
door Cookies - Apr 6, 2018 om 16:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je de melding niet weg krijgt met verwijderen, kies dan voor negeren.

varatje
door varatje - Apr 6, 2018 om 16:23
237 Antwoorden / 144 Vragen

Ja, die had ik ook bedacht Carola, maar uiteraard werk dat ook niet. Maar bedankt voor het idee.

pe
door peentjes - Apr 6, 2018 om 16:56
421 Antwoorden / 0 Vragen

Google even op Norton verwijder tool. Daarmee kunt u alle Nortontrope verwijderen.

marita567
door marita567 - Apr 6, 2018 om 17:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Varatje ,

Probeer eens te verwijderen met Norton Eraser .
Klik op download >  opslaan > uitvoeren .
Open verkenner , klik op download daar staat NPE , open dit en laat een scan lopen .

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/kb20100824120155EN_EndUserProfile_nl_nl

Ge
door Genee - Apr 6, 2018 om 17:48
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Als het gemelde object niet door Norton gevonden wordt zal het ook niet meer op de Mac staan.
Ga anders eens naar het vermelde pad en kijk of daar wel iets te vinden is.
Wat u ook kunt doen is Norton verwijderen en opnieuw installeren.
Daarna opnieuw laten scannen.
Het zou kunnen dat Norton in zijn scangeschiedenis dat pad als niet uitgevoerd ziet en daarom telkens die melding geeft.
Misschien was het al verwijderd door Malwarebytes.