renedavids
door renedavids Feb 23, 2009 om 13:10
Computers & telefonie

Messenger live

hoi ik heb messenger nu komr er de vraag nieuwe versie of ik wil

downloaden ik zeg ja bij downloaden stopt ie en zegt ie aborted

faild_prior_task0x8000x4004 dus hij download niet meer zeg ik nee blift ie het vragen als ik me wil aanmelden hierdoor kan ik me dus niet meer aanmelden please wie helpt me ik heb er weinig verstand van groetjes rene

714 17 Rapporteer

richard83
door richard83 - Feb 23, 2009 om 13:34
386 Antwoorden / 28 Vragen

Probeers is de messenger te verwijderen! en dan weer op nieuw te downloaden. Meschien help dat wel?

Gr richard

renedavids
door renedavids - Feb 23, 2009 om 14:30
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi richard had ik al gedaan maar bij werken die linken niet bij andere mensen wel ik snap er niks van maar zal het nog een keer proberen bedankt alvast

groetjes rene

richard83
door richard83 - Feb 23, 2009 om 18:20
386 Antwoorden / 28 Vragen

En is het gelukt?

Grrichard

renedavids
door renedavids - Feb 23, 2009 om 18:34
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi richard nee het is niet gelukt

welke site ik ook gebruik krijg ik de link niet oeps link werkt niet

alleen een engels talige waarvoor ik moest betalen 3x 1.50

deed het maar deze ziet er niet uit word er een beetje gestoord van maar dank je wel

groetjes rene

labswans
door labswans - Feb 23, 2009 om 18:59
1918 Antwoorden / 10 Vragen

verwijder het via start , configuratiescherm , software

daarna pc opnieuw opstarten

daarna naar http://windowslive.microsoft.nl/WL/Explore/Messenger gaan

download het mesenger

installeer het

zonder problemen zal het gaan

labswans

renedavids
door renedavids - Feb 23, 2009 om 19:59
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi labswans

heb ik gedaan alees van live eraf gehaald messenger blijft staan

zoals bij elke link krijg ik 404 paige not found

als ik hem wil downloaden elke link die ik probeer zegt dat

maar nu van yahoo anders van google ook 404

ik snap er niks van misschien heb ik iets belangrijks erafgehaalds dank je wel alvast

groetjes rene

laaglander
door laaglander - Feb 23, 2009 om 20:10
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo renedavids,

allereerst de vraag heb je de foutmelding hier zelf geschreven of heb je copy/paste gedaan? wanneer het laatste het geval is, staat er een fout in de spelling van de foutmelding (ja ja lekker duidelijk ;-) ), maar dan heb ik een vermoeden dat je last hebt van een virus, dus scan je pc eens, liefst met een online scanner.

Laaglander

labswans
door labswans - Feb 23, 2009 om 20:12
1918 Antwoorden / 10 Vragen

haal er iemand bij die er meer verstand heeft dan u helaas ........

Waarschijnlijk heeft uw firewall een probleem. Deze blokkeert alles lijkt het. Daarom haal er iemand bij die u ter plekke kan helpen.

Er kan ook een storing zijn in het internet waardoor u geen verbinding heeft. Dan ligt de oorzaak niet bij u

Het is en blijft gissen waar hier geen oplossing te geven is.

wietzebeuk
door wietzebeuk - Feb 23, 2009 om 20:42
8 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Dit lijkt verdacht veel op de welbekende Conficker-worm die je o.a. toegang tot websites van Microsoft, Symantec, McAfee, Kaspersky e.d. ontzegt. Deze hardnekkige worm is lastig te bestreiden, lees anders

[ http://www.helpdeskweb.nl/foutcodes/56/Ik+heb+de+Conficker-worm+op+mijn+computer.html ]

deze handleiding eens.

Wietze

dirck
door dirck - Feb 23, 2009 om 21:02
3201 Antwoorden / 3 Vragen

welke site ik ook gebruik krijg ik de link niet oeps link werkt niet
alleen een engels talige waarvoor ik moest betalen 3x 1.50

zoals bij elke link krijg ik 404 paige not found
als ik hem wil downloaden elke link die ik probeer zegt dat
maar nu van yahoo anders van google ook 404

Hallo Rene,

Live Messenger moet je niet downloaden van ongure sites, maar van de originele sites, zoals Microsoft, Live of MSN.

Hier heb ik een paar links die je kan proberen om te kijken of het nu wel lukt.
http://download.live.com/messenger

www.microsoft.com/Windows Live Messenger (versie 2008)

www.microsoft.com/Windows Live Messenger (versie 2009)

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Feb 23, 2009 om 21:10
3201 Antwoorden / 3 Vragen

De 2e link werkt niet, hier dan nog maar een keer.

www.microsoft.com/Windows Live Messenger (versie 2008)

renedavids
door renedavids - Feb 24, 2009 om 12:41
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi allemaal

ik heb de teks zelf geschreven

ik kan  geen online scanner vinden die werkt

iemand zugesties?ik ken helaas niemand met verstand van computers

iedereen hartstikke bedankt alvast voor alle tips groetjes rene

dirck
door dirck - Feb 24, 2009 om 14:03
3201 Antwoorden / 3 Vragen
renedavids
door renedavids - Feb 24, 2009 om 16:01
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi dirck die mbam heb ik gisteren geprobeerd had 7 infecties

gevonden die antie spy ware doet het bij mij ook niet

ik denk dat ik een hersteldisk ga gebruiken maar haal ik dan alles erf zowel infectie als bv mail adressen en zo?

dat weet ik niet

ik hoor van u alvast bedankt voor uw goede ideeen

groetjes rene

renedavids
door renedavids - Feb 24, 2009 om 20:30
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi dirck  en alle mensen die me geholpen hebben

die antispyware heeft 10 trojan horses van mijn computer gehaald

alles doet het weer ook messenger!!!

heel hartelijk dank!!!!

iedereen groetjes rene

dirck
door dirck - Feb 25, 2009 om 23:03
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Komt alles toch weer goed Smiley

Groet, Dirck

Ps: laat SUPERAntiSpyware (SAS) 1 keer in de week even je computer scannen en doe dit dan niet in de standaard ingestelde Quick Scan maar in Complete Scan.
Wel eerst even updaten natuurlijk. Elke dag zijn er nieuwe updates voor SAS verkrijgbaar.

renedavids
door renedavids - Feb 25, 2009 om 23:07
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi dirck zal ik doen

nogmaals hartelijk dank voor je hulp groetjes rene