"MIJN KPN" inloggen op Mijn KPN ?!
Het inloggen op "MIJN KPN" lukt sinds begin deze week niet meer.
Eergisternacht 's nachts, 02:50 uur, met de Helpdesk van KPN, gratis 0800 0402, gebeld. Kreeg eerst te horen 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ongeblik geduld alstublieft...muziekje... al onze mederwekers zijn nog in gesprek...ca. 5 minuten lang!
De medewerkster vroeg naar mijn inlognaam en wachtwoord - daarna gelijk gewijzigd - om vanuit haar positie te kijken wat er aan de hand was. Zij kreeg op haar scherm dat er een technische fout was.
Die technische fout is blijkbaar nog niet opgelost, kan nog steeds niet, ook op mijn desktop niet, inloggen.
Zijn er meer mensen die last hebben van het inloggen op Mijn KPN?!
Weet iemand een truc dan wel een oplossing om Mijn KPN weer te (her)activeren?
freya schreef op zaterdag 9 feb 2013, 10:32:
Overigens, gebruik je wel de juiste gebruikersnaam? Een tijdje geleden heeft KPN de gebruikersnamen aangepast en staat er nu 'kpn.' vóór je gebruikersnaam. Dus als je gebruikersnaam 'pjansen' was, dan is dat nu 'kpn.pjansen'.
En dat zou die helpdeskmedewerkster niet weten op het moment dat ze er naar vraagt. Goed, het was wel laat, maar die zal gewoon nachtdienst gehad hebben.
Hallo sweeterlake,
Geen problemen hier met inloggen op 'MijnKPN'....
En wáár gaat het precies mis? wordt de gebruikersnaam niet geaccepteerd of wordt aangegeven dat het wachtwoord niet juist is?
Overigens, gebruik je wel de juiste gebruikersnaam? Een tijdje geleden heeft KPN de gebruikersnamen aangepast en staat er nu 'kpn.' vóór je gebruikersnaam. Dus als je gebruikersnaam 'pjansen' was, dan is dat nu 'kpn.pjansen'.
m.vr.gr. Freya
freya schreef op zaterdag 9 feb 2013, 10:32: Hallo sweeterlake,
Geen problemen hier met inloggen op 'MijnKPN'....
En wáár gaat het precies mis? wordt de gebruikersnaam niet geaccepteerd of wordt aangegeven dat het wachtwoord niet juist is?
Overigens, gebruik je wel de juiste gebruikersnaam? Een tijdje geleden heeft KPN de gebruikersnamen aangepast en staat er nu 'kpn.' vóór je gebruikersnaam. Dus als je gebruikersnaam 'pjansen' was, dan is dat nu 'kpn.pjansen'.
m.vr.gr. Freya
Hoi Freya, bedankt voor je snelle reactie in dezen.
Mijn inlognaam begint (of begon) met zi2... ! Meest rechtse kolom (internet etc.)! Even op een nieuwe pagina uitgeprobeerd met inlognaam: kpn.zi2... en het geldend wachtwoord: geen resultaat!
Bovenin gebeurt er niets, draait niet rond, als ik het blauwe rechthoekje met inloggen enkel noch dubbelklik doe.
Ik kan soms wel en soms niet inloggen en kan ook niet steeds bij mijn rekeningoverzicht, af en toe komt de melding van een storing en later weer proberen.
vr.gr.
@sweeterlake:
Wellicht is er dan toch een technische storing, aangezien aurora1 er blijkbaar ook wel eens last van heeft. Een bepaalde regio misschien?
Maar ik zou het toch ook nog eens via een andere computer en andere internetverbinding proberen.
Freya
freya schreef op zaterdag 9 feb 2013, 11:54: @sweeterlake:
Wellicht is er dan toch een technische storing, aangezien aurora1 er blijkbaar ook wel eens last van heeft. Een bepaalde regio misschien?
Maar ik zou het toch ook nog eens via een andere computer en andere internetverbinding proberen.
Freya
Krijg nu na veel aandringen een melding: 'KPN.com is tijdelijk in onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.' De helpdesk is ook al overbelast: 'het duurt langer dan dat u van ons gewend bent'.
Als je het met IE8 of IE9 doet, daarover staat op de site dat die niet werken. Ik hoef overigens geen kpn voor de gebruikersnaam te tikken. Ik gebruik FF en heb Java ingeschakeld anders werkt het niet.
aurora1 schreef op zaterdag 9 feb 2013, 11:53: Als je het met IE8 of IE9 doet, daarover staat op de site dat die niet werken. Ik hoef overigens geen kpn voor de gebruikersnaam te tikken. Ik gebruik FF en heb Java ingeschakeld anders werkt het niet.
Laptop IE10! Java is ingeschakeld. Op desktop nog met Javascript de browser IE9 en dat werkte tot voor kort nog - week geleden.
Ik heb op internet inmiddels ook gelezen dat het bij deze en gene niet werkt. Even geduld hebben dus of proberen wat Freya voorstelt.
@sweeterlake:
Als het op dit moment echt belangrijk is dat je toegang hebt tot 'MijnKPN' en je hebt een smartphone, dan zou je het eens via het mobiele netwerk kunnen proberen.
Freya
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer