merlijn2005
door merlijn2005 Apr 16, 2006 om 17:27
Computers & telefonie

Mijn spel loopt niet

De vorige eigenaar van mijn pc heeft spellen van big fish en zylom gespeeld op deze pc. Nu wil ik spelletjes downloaden maar ik mag ze niet spelen omdat mijn 60 min. probeertijd is verlopen. Ik heb een heel ander emailadres als de vorige eigenaar maar dat maakt schijnbaar niks uit. Wie weet de oplossing voor mij?

522 4 Rapporteer

ju
door justmel - Apr 16, 2006 om 19:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Je kan inderdaad maar 50 minuten spelen. Echter als je ff via google zoekt op de spellen die je wilt, kan je zo enkele sites vinden waar dezelfde spellen opstaan. Zo heb ik al verschillende spellen uitgespeeld; gewoon steeds downloaden bij een ander!! Een enkele keer kom je wel op dezelfde "leverancier" zeg maar, en dan kan het dus niet. Maar met ff goed zoeken, wens ik je veel speelplezier!!

jr
door jrgand - Apr 16, 2006 om 20:47
2 Antwoorden / 10 Vragen

Inderdaad zijn de spelen van diverse sites te downloaden en dan een uur te spelen. Maar op een gegeven moment kan dit niet meer. De spelen laten iets achter in het register en documenten en settings. Het helpt ook niet om dit mer een registercleaner te doen. En als je niet weet hoe je dit allemaal handmatig moet verwijderen kan je er beter afblijven.

De enige methode is dan om een schoone PC te maken. Maak eerst een backup op een Cd of floppie van je documenten. Kijk op de pc of het licentienummer aanwezig is. De sticker staat meestal op de zijkant of de achterkant Instaleer nu windows op nieuw

Je PC is sneller en je kan alles weer downloaden

Veel spelplezier.

merlijn2005
door merlijn2005 - Apr 16, 2006 om 21:47
47 Antwoorden / 43 Vragen

bedankt voor de snelle reacties. De pc opschonen is iets wat ik niet zomaar durf te doen. Zoveel verstand heb ik er nog niet van.

si
door sir - Apr 23, 2006 om 20:32
10 Antwoorden / 0 Vragen

Een andere manier om deze "vervelende" gegevens weg te krijgen is door je register op te schonen. Hier worden deze gegevens opgeslagen zodat de spellen (wanneer deze gestart worden) kunnen lezen of ze al eens gebruikt zijn.

Om je register te opschonen raad ik sterk aan om een probeer versie van Register Mechanic te gebruiken (deze is te vinden bij download.com).

Ga nooit zelf in je register gegevens veranderen als je niet weet wat je register precies doet.

Succes.