senden01
door senden01 Nov 9, 2004 om 19:38
Computers & telefonie

Mms instellingen siemens S65

Sinds kort ben ik in het bezit van een Siemens S65 met een KPN Mobiel+  abonnement . Helaas kan ik niet MMS-en omdat ik niet de juiste mms instellingen heb voor mijn toestel. Graag had ik geweten wie mij de juiste instellingen kan bezorgen.

821 6 Rapporteer

cats
door cats - Nov 9, 2004 om 20:13
153 Antwoorden / 16 Vragen

Misschien kunt u eens bij Siemens informeren

http://www.siemens.nl/onderneming/adres_contact.asp

cats
door cats - Nov 9, 2004 om 20:47
153 Antwoorden / 16 Vragen

Misschien nog makkelijker, door op siemens te klikken. Misschien kunt u ook proberen, om via Google achter de handleiding te komen?

so
door souprano - Nov 12, 2004 om 00:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

u moet eerst gprs activeren door middel van het bellen met het nummer 313. gprs wordt dan geactiveerd. Hier kunt u ook mms activeren.

Kunt u wel gprs activeren maar krijgt u de mms instellingen niet dan kunt u het volgende doen.

Ga naar www.siemens.nl . Zoek de s65 op en druk dan op ota instellingen. u ziet onderaan de mms configurator. makkelijk menuutje. Kind kan de was doen.

succes

markie024
door markie024 - Nov 28, 2004 om 00:43
25 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Eerst ff naar 313 bellen, en dan mms activeren, Dan even 10 sec. je toestel uit zetten, en dan weer aan zetten.

Dan moet je de juiste instellingen naar je gsm versturen. Dit kan je via www.bel.nl doen.

groetjes,

Mark

pa
door panther69 - Dec 5, 2004 om 14:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Nog niet gelukt?

kijk op www.hi.nl/mms daar overzicht van de toesteltypes klik dan door naar de siemens, voor de siemens site.

Lukt dit niet?
Kun je altijd langs komen bij het KPN Business Center en daar zetten ze de instellingen er gratis in.
Met het KPN Mobile + abonnement staat GPRS al standaart aan, dus 313 bellen hoeft niet.

jo
door jordyvang - Dec 5, 2004 om 15:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

De MMS instellingen kun je op vragen bij je provider. Kan soms ook via internet. Anders moet kunt contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan als het goed is een sms met de instellingen