lizelotte
door lizelotte Feb 20, 2011 om 13:10
Computers & telefonie

Mobile abonnement

Hallo, Ik ben op zoek naar een redelijk en niet al te duur abonnement, ik bel nu met een prepaidkaart zo gemiddeld voor € 10.= á € 15.= p/maand, Ik heb al overal gekeken maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer, Vodafone, Hi en KPN vallen voor mij af. wie heeft goede ervaringen bij een aanbieder voor een redelijke prijs en heeft er al iemand ervaringen met, Hollands Nieuwe?
Ik bel en sms dus geen internet!

595 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2011 om 15:49
11607 Antwoorden / 51 Vragen
0

lizelotte, als Vodafone voor je afvalt, dan kun je ook niet aan Hollands Nieuwe beginnen. Dat is namelijk een "aangetrouwde familie" van Vodafone en gebruikt ook dat netwerk.

Verder moet je oppassen met bepaalde providers, die in jouw woon/werk omgeving geen of een slecht bereik hebben.

Groet, MG.

dobby
door dobby - Feb 20, 2011 om 16:46
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lizelotte schreef op zondag 20 feb 2011, 13:10]Hallo, Ik ben op zoek naar een redelijk en niet al te duur abonnement, ik bel nu met een prepaidkaart zo gemiddeld voor € 10.= á € 15.= p/maand, Ik heb al overal gekeken maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer, Vodafone, Hi en KPN vallen voor mij af. wie heeft goede ervaringen bij een aanbieder voor een redelijke prijs en heeft er al iemand ervaringen met, Hollands Nieuwe?
Ik bel en sms dus geen internet!
http://www.telecomvergelijker.nl/ Hoe meer details je over je belgedrag hebt des te nauwkeuriger advies er uit komt..

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2011 om 16:54
11607 Antwoorden / 51 Vragen
0

lizelotte, er zijn ook providers met een "onder ons" regeling, dus voor een klein bedrag extra onbeperkt naar een of meerder andere mobiele nummers van dezelfde provider te bellen. Dit kan je veel schelen als veel met "vaste" anderen belt. Nogmaals, let wel op of er ook een goede dekking is in je woon/werk gebied.

fr
door friezel - Feb 21, 2011 om 01:54
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Twaalf jaar klant geweest van Vodafone, nu overgestapt naar hollands nieuwe. Dat dat een dochter is van Vodafone maakt me niet uit, ik heb geen emoties bij een abonnement. Het netwerk van VF is altijd prima geweest, het waren de tarieven en de slechte bundels die me hebben verjaagd.

Bij mij wist VF altijd enorm hoge rekeningen te genereren omdat er zoveel 'buiten de bundel' valt. Kom je buiten de bundel, dan moet je ineens een absurd hoog tarief betalen. Zo kun je een hele hoge rekening krijgen en toch beltegoed over hebben. Al die flauwe '6 maanden korting' acties hingen me de keel uit; laat me gewoon een vast bedrag betalen voor het hele jaar.

Daarom lijkt HN mij wel wat: alles valt binnen je 'bundel' omdat je elke maand gewoon prepaid-tegoed koopt. Is het op, dan kun je niet meer bellen (wel gebeld worden). Koop je dan bij, dan betaal je hetzelfde gesprekstarief. Lijkt mij dat ik daarmee mijn kosten behoorlijk onder controle kan houden, omdat 'buiten de bundel' bellen in feite niet meer bestaat (tarief is immers gelijk). Tegoed is 3 maanden geldig.

Natuurlijk rekent ook HN af per minuut, wat de kosten laat oplopen. Helpdesk moet je ook niet veel van verwachten, alleen per e-mail namelijk. En voor een papieren factuur zal ik mijn eigen printer wel moeten laten draaien.

Ik ben heel benieuwd. Ik heb nog geen concrete ervaringen omdat ik op nummerbehoud zit te wachten.

Voor de paranoïde types: ik werk niet voor VF of HN, ik ben een freelancer die veel mobiel belt.

lizelotte
door lizelotte - Feb 21, 2011 om 21:45
22 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hartelijk dank voor al jullie reacties, jammer Friezel dat je nog geen ervaringen heb met Hollands Nieuwe alleen even een vraagje hoe lang duurt het als je nummerbehoud wil? En ja ik weet nu dat het bij Vodafone behoort, maar Vodafona was voor mij geen optie aangezien ik hem vrij duur vind.
Nogmaals dank.

edwardus
door edwardus - Feb 21, 2011 om 22:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Een tijdje heb ik bij Ben Regelmatig gezeten, ik vond dat een prima dienst, 250 minuten of sms'en per maand voor een nette prijs. Dat ik daar nu weg ben heeft alleen met m'n (lage) belgedrag te maken, verder vond ik het gewoon in orde, geen fratsen, gewoon een helder abonnement.
Alleen is de netwerk-dekking niet overal even sterk, daar moet je zelf even op letten, het is hetzelfde netwerk als T-Mobile biedt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer