lizelotte
door lizelotte Feb 20, 2011 om 13:10
Computers & telefonie

Mobile abonnement

Hallo, Ik ben op zoek naar een redelijk en niet al te duur abonnement, ik bel nu met een prepaidkaart zo gemiddeld voor € 10.= á € 15.= p/maand, Ik heb al overal gekeken maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer, Vodafone, Hi en KPN vallen voor mij af. wie heeft goede ervaringen bij een aanbieder voor een redelijke prijs en heeft er al iemand ervaringen met, Hollands Nieuwe?
Ik bel en sms dus geen internet!

598 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2011 om 15:49
11619 Antwoorden / 51 Vragen
0

lizelotte, als Vodafone voor je afvalt, dan kun je ook niet aan Hollands Nieuwe beginnen. Dat is namelijk een "aangetrouwde familie" van Vodafone en gebruikt ook dat netwerk.

Verder moet je oppassen met bepaalde providers, die in jouw woon/werk omgeving geen of een slecht bereik hebben.

Groet, MG.

dobby
door dobby - Feb 20, 2011 om 16:46
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lizelotte schreef op zondag 20 feb 2011, 13:10]Hallo, Ik ben op zoek naar een redelijk en niet al te duur abonnement, ik bel nu met een prepaidkaart zo gemiddeld voor € 10.= á € 15.= p/maand, Ik heb al overal gekeken maar om eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos niet meer, Vodafone, Hi en KPN vallen voor mij af. wie heeft goede ervaringen bij een aanbieder voor een redelijke prijs en heeft er al iemand ervaringen met, Hollands Nieuwe?
Ik bel en sms dus geen internet!
http://www.telecomvergelijker.nl/ Hoe meer details je over je belgedrag hebt des te nauwkeuriger advies er uit komt..

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2011 om 16:54
11619 Antwoorden / 51 Vragen
0

lizelotte, er zijn ook providers met een "onder ons" regeling, dus voor een klein bedrag extra onbeperkt naar een of meerder andere mobiele nummers van dezelfde provider te bellen. Dit kan je veel schelen als veel met "vaste" anderen belt. Nogmaals, let wel op of er ook een goede dekking is in je woon/werk gebied.

fr
door friezel - Feb 21, 2011 om 01:54
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Twaalf jaar klant geweest van Vodafone, nu overgestapt naar hollands nieuwe. Dat dat een dochter is van Vodafone maakt me niet uit, ik heb geen emoties bij een abonnement. Het netwerk van VF is altijd prima geweest, het waren de tarieven en de slechte bundels die me hebben verjaagd.

Bij mij wist VF altijd enorm hoge rekeningen te genereren omdat er zoveel 'buiten de bundel' valt. Kom je buiten de bundel, dan moet je ineens een absurd hoog tarief betalen. Zo kun je een hele hoge rekening krijgen en toch beltegoed over hebben. Al die flauwe '6 maanden korting' acties hingen me de keel uit; laat me gewoon een vast bedrag betalen voor het hele jaar.

Daarom lijkt HN mij wel wat: alles valt binnen je 'bundel' omdat je elke maand gewoon prepaid-tegoed koopt. Is het op, dan kun je niet meer bellen (wel gebeld worden). Koop je dan bij, dan betaal je hetzelfde gesprekstarief. Lijkt mij dat ik daarmee mijn kosten behoorlijk onder controle kan houden, omdat 'buiten de bundel' bellen in feite niet meer bestaat (tarief is immers gelijk). Tegoed is 3 maanden geldig.

Natuurlijk rekent ook HN af per minuut, wat de kosten laat oplopen. Helpdesk moet je ook niet veel van verwachten, alleen per e-mail namelijk. En voor een papieren factuur zal ik mijn eigen printer wel moeten laten draaien.

Ik ben heel benieuwd. Ik heb nog geen concrete ervaringen omdat ik op nummerbehoud zit te wachten.

Voor de paranoïde types: ik werk niet voor VF of HN, ik ben een freelancer die veel mobiel belt.

lizelotte
door lizelotte - Feb 21, 2011 om 21:45
22 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hartelijk dank voor al jullie reacties, jammer Friezel dat je nog geen ervaringen heb met Hollands Nieuwe alleen even een vraagje hoe lang duurt het als je nummerbehoud wil? En ja ik weet nu dat het bij Vodafone behoort, maar Vodafona was voor mij geen optie aangezien ik hem vrij duur vind.
Nogmaals dank.

edwardus
door edwardus - Feb 21, 2011 om 22:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Een tijdje heb ik bij Ben Regelmatig gezeten, ik vond dat een prima dienst, 250 minuten of sms'en per maand voor een nette prijs. Dat ik daar nu weg ben heeft alleen met m'n (lage) belgedrag te maken, verder vond ik het gewoon in orde, geen fratsen, gewoon een helder abonnement.
Alleen is de netwerk-dekking niet overal even sterk, daar moet je zelf even op letten, het is hetzelfde netwerk als T-Mobile biedt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer