22
door 22Caroline22 Apr 16, 2016 om 15:47
Computers & telefonie

Motorola cashback

L.s.

In maart 2016 heb ik een Motorola G gekocht bij de Media Markt . ( m.b.t. de cashback actie :


  •  "Koop een Moto G (3de generatie).

  • Vul het online registratieformulier in op: motorola-cashback.nl, om in aanmerking te komen voor de €40,- cashback. "



  • Omdat het bedrag niet is teruggestort heb ik 29/03/2016 contact opgenomen met Motorola en heb twee antwoorden gekeregen dat het binnen twee weken zou worden overgemaakt :

  • bevestiging 1



  • Geachte heer/mevrouw ,


    Bedankt voor uw bericht.


    Wegens het grote succes van de actie is er helaas enige vertraging ontstaan, waarvoor onze welgemeende excuses. U zult het bedrag spoedig ontvangen.


    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    --------- ( naam medewerker )
    Motorola




  • bevestiging 2


  • Beste heer, mevrouw ,


     


    Hierbij bevestigen wij dat je deelname is goedgekeurd. Binnen 2 weken wordt het cashbackbedrag aan je overgemaakt. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover.


     


    Met vriendelijke groet,


    Motorola








  • Omdat het bedrag nog niet is overgemaakt heb ik nu contact opgenomen met de Media Markt .   Helaas ook geen medewerking van de Media Markt terwijl het product wel is gekocht bij de Media Markt en zij de actie aanboden , "

    Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Media Markt.
     

    Als antwoord op uw vraag kunnen we u het volgende vertellen:

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het bedrag van de cashback actie nog niet heeft mogen ontvangen.

     

    Helaas loopt deze cahback actie via Moterola, hierdoor kunnen wij de terugbetaling niet voor u verspoedigen.

    Dit omdat wij geen inzichten hebben in de gegevens van Moterola.


    Wij zouden u willen adviseren telefonisch contact op te nemen met Moterola via : 0333-999-7550

     ( de schrijffout  " moterola "  is geschreven door een medewerker van de klantenservice )

    Zijn er meer mensen die geen geld ontvangen m.b.t. deze cashback actie ? ( 2016 )






     





2812 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Apr 16, 2016 om 15:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Het is terecht dat MM zich hiermee niet bemoeit, want de actie is niet van MM, maar van Motorola. Actie is inmiddels verlopen, zie ik.

Wel aan alle actievoorwaarden voldaan? (Pff, heerlijk die opmaak bij copy/paste)

Actievoorwaarden

  • Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 13 februari tot en met 31 maart 2016..
  • Onvolledige inzendingen en inzendingen die na 15 april 2016 binnenkomen worden niet in behandeling genomen.
  • Klachten omtrent deze actie dienen ons te bereiken voor 30 april 2016.
  • Maximaal één inzending per aangekocht actiemodel.
  • Indien u meer dan één aangekocht actiemodel wilt insturen, neemt u contact met ons op via motorola@consumercare.info.
  • Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere acties op het gekochte product.
  • De Moto G 3de generatie moet gekocht bij geselecteerde bedrijven in Nederland die staan vermeld op de actiewebsitehttp://www.motorola-cashback.nl en het voordeel wordt alleen aan consumenten woonachtig in Nederland toegekend.
  • Motorola is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
  • Motorola behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
  • Uw gegevens worden behandeld conform de Wet bescherming persoonsgegevens.
  • Door het invullen van het online registratieformulier op http://www.motorola-cashback.nl verklaart u zich akkoord met de geldende actievoorwaarden.
  • Typefouten voorbehouden.

akkerdistel
door akkerdistel Apr 17, 2016 om 15:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Kassa-redactie wat vinden jullie van bovenstaande layout? ;-). Dat is toch prachtig?

Cookies
door Cookies - Apr 16, 2016 om 15:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Je kunt ze tot 30/4 nog bereiken via motorola@consumercare.info. Maar weer eens een mailtje aan wagen, zou ik zeggen.

ph
door philip36 - Apr 16, 2016 om 16:25
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

In maart gekocht, u bent wel erg ongeduldig.
Wacht nog maar even af, u heeft een bericht dat het goedgekeurd is.
Dat betekent dat u in ieder geval het bedrag op uw rekening gestort krijgt.
Als u tenminste het goede bankrekeningnummer heeft opgegeven.

22
door 22Caroline22 - Apr 16, 2016 om 16:59
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja hoor , voldaan aan alle actie voorwaarden.
Het blijkt dat MM bij eerdere klachten m.b.t. een dergelijke actie van Motorola wel heeft geholpen. ( reacties te vinden op het internet )

motorola@consumercare reageert niet meer ( Ik heb al twee keer via e- mail contact gezocht , twee antwoorden gekregen , nu is is  "No - reply ". )
Via Google heb ik inmiddels meerdere klachten ontdekt en lees o.a. reacties  dat Motorola niet meer bereikbaar is .

Ongeduldig ben ik niet maar n.a.v. het aantal klachten , te vinden bij diverse websites als Consumentenbond / Kassa ( vorige jaren )  etc. begin ik nu wel te twijfelen of ik het bedrag inderdaad terug krijg.

De bevestiging is pas twee weken later naar mij verzonden nadat ik zelf om informatie heb gevraagd. Het product is begin Maart gekocht.
Aangezien het nu 16-04 is , zou het fijn zijn om een antwoord te krijgen m.b.t. de  beloofde reacties van Motorola ,  " Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover. "

Ik heb inmiddels vier keer een e- mail verzonden ;) .




Topantwoord

Cookies
door Cookies - Apr 16, 2016 om 17:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
10

Knap l*llig dat ze de e-mailaccount eerder hebben dicht gegooid dan op hun site stond vermeld. Kregen waarschijnlijk erg veel klachten.

Probeer het eens via hun FB en/of Twitter account http://www.motorola.com/on/demandware.store/Sites-Motorola_WE-Site/en/Home-Show

diumenge
door diumenge - Apr 16, 2016 om 17:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Eind maart geven ze aan dat het nog twee weken duurt. Heb, ondanks dat die twee weken om zijn, nog even geduld.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer