SD
door SD1 May 25, 2009 om 16:54
Computers & telefonie

Mov op dvdv

ik heb een filmpje van iemand gekregen en wil deze op dvdv branden maar het is een mov bestand, wie kan mij adviseren hoe ik een mov bestand kan wijzigen naar een bestand zodat ik hem op dvdv kan branden

454 13 Rapporteer

fred120464
door fred120464 - May 25, 2009 om 18:25
35 Antwoorden / 7 Vragen

hallo greenacker

deze moet je coverteren. heb net gezocht op google, onder mov op dvd en kom daar zeker veel freeware, tegen die je gratis kan downloaden

succes ermee

SD
door SD1 - May 25, 2009 om 20:06
91 Antwoorden / 50 Vragen

die freeware is allemaal in het engels, ik heb dat al geprobeerd maar wordt niks, lukt mij niet

fred120464
door fred120464 - May 25, 2009 om 21:53
35 Antwoorden / 7 Vragen

de meeste zijn echt wel engels, ook al snap ik daar niets van, maar kom er wel uit door dingen te proberen, meestal kijk ik ook wel eens op forums voor een oplossing, of ik stel zelf de vraag hierover. en als ik eerlijk moet zijn is dit volgens mij tegen de regels om iemand hiermee te helpen sorry dus echt even zoeken op internet en je vind van zelf wat

SD
door SD1 - May 25, 2009 om 21:58
91 Antwoorden / 50 Vragen

ik weet niet dat het tegen de regels is het gaat om hetvolgende, mijn zoontje van 6 zit op taekwondo en heeft de gele slip gehaald, dat is door iemand gefilmd en dit bestand wil ik graag op een dvd zetten maar dit is dus een mov bestand, als iemand het wel kan, die wil ik de beelden wel mailen dat die ze omzet in een dvd bestand ik hoef niet perse dit bestand te hebben als ik het filmpje maar op dvd kan krijgen

sa
door sandervdijk - Jun 3, 2009 om 19:43
8 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik me niet vergis, kun je dit met Nero ook doen ( www.nero.com ).
Dit is welliswaar een product waar je voor moet betalen.
Je kunt echter een aantal dagen het product gratis testen...

Zeker handig als het maar om een eenmalige actie is.

vr.gr. Sander

SD
door SD1 - Jun 3, 2009 om 20:44
91 Antwoorden / 50 Vragen

ik heb de officiele versie van nero echter die kan hem ook niet branden helaas

sa
door sandervdijk - Jun 3, 2009 om 21:16
8 Antwoorden / 1 Vragen

Nero Recode kan filmpjes omzetten....

SD
door SD1 - Jun 3, 2009 om 21:26
91 Antwoorden / 50 Vragen

nero recode is van avs en daar kan ik niet meer werken ik ben een ergen leek, is er niemand die dit filmpje van mij evt kan omzetten????

fred120464
door fred120464 - Jun 3, 2009 om 22:20
35 Antwoorden / 7 Vragen

nero recode is van avs en daar kan ik niet meer werken ik ben een ergen leek, is er niemand die dit filmpje van mij evt kan omzetten????

hallo geenacker

dan is dit misschien wat voor jou, deze kan je omzetten in verschillende talen en is gratis te downloaden. http://www.avs4you.com/AVS-Video-Converter.aspx                     hier kan je mee converteren van mov naar mpeg en nog veel meer

succes en groetjes fred

SD
door SD1 - Jun 4, 2009 om 07:59
91 Antwoorden / 50 Vragen

is inderdaad gelukt om mov over te zetten op dvd met AVS alleen is het heel hakkelend en er zijn geen vloeiende beelden te zien, iemand nog een andere tip

varabas
door varabas - Jun 4, 2009 om 09:44
450 Antwoorden / 35 Vragen

geenacker,

Wil je een alles in één converter in het nederlands?(48 talen in te stellen)  Klik op onderstaande link:

http://www.pcfreetime.com/

Bassie

SD
door SD1 - Jun 4, 2009 om 17:36
91 Antwoorden / 50 Vragen

mov omgezet in vob, gebrand op dvd en nu heb ik maar 2 minuten geluid en daarna niks op dvd, wel in bestand, wat nu?????

kiran
door kiran - Jun 4, 2009 om 19:41