ja
door jarivla Feb 26, 2007 om 15:18
Computers & telefonie

MSN messenger

Omdat mijn Pc met Windows XP nogal traag opstart, en ik alle andere hulpmiddelen al heb geprobeerd zoals Defragmenteren, Schijfopruiming en Registercleaner wil ik de MSN messenger verwijderen van de computer, maar hoe gaat dat precies en kun je dat zondermeer doen?

682 13 Rapporteer

ge
door gekkegerrut - Feb 26, 2007 om 15:32
5 Antwoorden / 0 Vragen

hiermee moet het lukken :  http://www.zdnet.nl/dossiers.cfm?id=15776&eid=15815  succes

daadlooz
door daadlooz - Feb 26, 2007 om 15:41
5 Antwoorden / 4 Vragen

Je kunt otch messenger ook uitzetten !!!!

Bij Extra     Opties    Algemeen      en dan het vinkje uitzetten bij Messenger starten als ik mij aanmeld bij Windows

ge
door gekkegerrut - Feb 26, 2007 om 16:02
5 Antwoorden / 0 Vragen

Msn kan niet uitgeschakeld worden, is een deel van windows. Er zit waarschijnlijk een trojanhorse of spyware in de pc, die verwijderd worden moet, kijk hier maar eens rond:

http://www.windows-help-central.com/gratis-anti-virus.html

Probeer dit programma maar eens, is volwaardige versie. AANRADER

http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

gr G.Gerrut

jsampa
door jsampa - Feb 26, 2007 om 16:11
22 Antwoorden / 1 Vragen

ga naar start-uitvoeren en copieer dit erin.  RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

jsampa
door jsampa - Feb 26, 2007 om 16:13
22 Antwoorden / 1 Vragen

en uiteraard op ok klikken, succes.

ja
door jarivla - Feb 26, 2007 om 17:08
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hartelijk bedankt.Ik ga dit proberen.

ja
door jarivla - Feb 26, 2007 om 17:09
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ook bedankt voor de snelle reactie. Het proberen waard!

ja
door jarivla - Feb 26, 2007 om 17:10
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ook u bedankt voor de moeite. Zo snel is ideaal. Ga het een en ander proberen!

dirck
door dirck - Feb 26, 2007 om 17:35
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als ik het goed begrijp bedoel je dus de Windows Messenger en niet MSN Messenger.

ja
door jarivla - Feb 27, 2007 om 12:03
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ja, ja ,het is inderdaad de Windows Messenger met die twee pionnen rechts onderaan bij het klokje.

jsampa
door jsampa - Feb 27, 2007 om 21:31
22 Antwoorden / 1 Vragen

jarivla en is het gelukt, dat moet met start en uitvoeren

doei.

ja
door jarivla - Feb 28, 2007 om 13:14
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ik heb het op een andere manier gedaan. Een kennis vertelde mij dat ik het uit kon zetten via msconfig. Dat heb ik gedaan en het is gelukt want het programma wordt niet opgestart.

Toch hartelijk bedankt voor uw medewerking.

persoootje
door persoootje - Mar 31, 2007 om 00:12
6 Antwoorden / 1 Vragen

was het toevallig een pc voor eerdere versies van windows?

als dit het geval is dan wordt hij zo langzaam omdat de harde schijf, die ontwikkeld is voor een simpeler systeem, de toeters en bellen van XP niet aan, daardoor kan hij langzaam worden.