bl
door blitzfrans Jun 10, 2005 om 17:24
Computers & telefonie

My search web

wie kan mij vertellen hoe ik van my search web afkom hij was daar ineens bij het updaten van msn weggehaald met internet opties komen er twee grote balken onderin het scherm ben er zelf niet zo'n kei in

mvrgr

Frans van Oers

545 2 Rapporteer

rk
door rkeyers - Jun 10, 2005 om 20:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Frans,

Dit kun je weghalen met (het gratis te downloaden programma) HitMan Pro.

http://www.hitmanpro.nl/

Deze kun je installeren en draaien. Het programma doet bijna alles automatisch. Je hoeft alleen in het begin een paar keer op 'accepteren' te klikken.

Het duurt wel even voor hij klaar is met scannen, en je kunt terwijl hij bezig is even niets anders doen (je kunt natuurlijk Kassa op TV gaan kijken ofzo). Daarna ben je van alle ellende af!

ellenellen
door ellenellen - Jun 10, 2005 om 20:21
5 Antwoorden / 10 Vragen

Heb hetzelfde probleem gehad. Heb MSN helemaal verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, tijdens het instaleren wordt gevraagd welke onderdelen je wilt installeren, en moet je de vinkjes verwijderen van de onderdelen(dus search web) verwijderen. Moet lukken

succes Ellen