se
door sellina Feb 1, 2004 om 12:11
Computers & telefonie

Nieuwe auto

Ben bij 2 erkende peugeot dealers geweest voor een nieuwe auto.De prijzen waren niet gelijk.De ene vraagt extra 175 euro voor een afleverpakket en de andere niet.Verder was de prijs bij beide gelijk.

411 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:33
207 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dat verschil hoort er ook te zijn. We kennen hiervoor geen vastgestelde prijzen meer. We kennen alleen nog minimumprijzen voor 'gesubsidieerde' sectoren. (melk, brood, enz.)

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:33
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Zeker bij het aanschaffen van een nieuwe auto is het slim meerdere dealers te bezoeken om te kijken wat u moet betalen.
Hierin kan een groot verschil zitten, en u als consument moet juist daarvan profijt trekken.
Dus kijk nog eens wat rond in uw regio, kan uw honderden euro's schelen.

groet: Gery

vi
door vijfkamp13 - Apr 16, 2004 om 12:33
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zijn de afleverpakket wel gelijk dan? Te denken valt aan bijv. mattenset, verlengde garantie,brandstof,luxe kentekenplaten ipv normale etc etc.

mk
door mkampstra - Apr 16, 2004 om 12:33
22 Antwoorden / 1 Vragen
0

De prijzen voor auto en pakket staan vast. Dit zijn de prijzen van de importeur. Echter prijzen voor uurloon, en bv afleverkosten of inruilprijzen worden niet vastgelegd. Deze kunnen de dealers dus zelf invullen en dat kan u dus een voordeel of nadeel opleveren.
Ook kunt u bv via uw eigen garage proberen of zij de auto kunnen bestellen. Kan soms erg schelen op de inruilprijs,

th
door thomas_1 - Apr 16, 2004 om 12:33
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

De dealer kan dat bedrag zelf bepalen,bij de een krijg je matten en bv een volle tank,bij een ander betaal dat weer apart.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer