ne
door nelmartien Feb 2, 2009 om 14:13
Computers & telefonie

Norton

Waar vind ik het telef nummer van Norton in Nederland,mijn wachtwoord werkt niet,ik kan geen up-dates kwijt waar ik wel voor betaal

860 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 2, 2009 om 14:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik zou bellen niet aanraden ;-( duurt beeeetje...lang

--Telefoon,

Telefonische ondersteuning is beschikbaar 9.00 tot 19.00, maandag - vrijdag     Geschatte wachttijd: 30 minuten !!!!!!!!!!!!!
Let u er alstublieft op dat dit een Amsterdams of Brussels telefoonnummer is (afhankelijk vanuit welk land u belt) en dat de relevante belkosten van toepassing zijn.---

Probeer eens Chat contact ;

Home & Home Office Support - Symantec Corp.

Succes,

be
door bernadette3 - Feb 2, 2009 om 14:58
24 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb op 15-01-2009 contact gehad met de klantenservice van Norton ivm installatie NIS 2009. Onderstaand het telefoonnummer van de klantenservice in Amsterdam incl. tijdsduur. Deze belminuten gingen van mijn belminuten af, dus gewoon beltarief, zie onderstaand de regel van mijn factuur.

15.01.09    15:30 TEL 0205040511     0:38 min.      0,00

Ik heb eerst op de Symantec site gekeken of ik voor telefonische ondersteuning van mijn product extra moest betalen, voor sommige producten betaal je wél extra beltarief!!

Ondersteuningsbeleid

Norton Internet Security 2009

Gratis ondersteuning via online documentatie, chatten en de telefoon.

In mijn geval ( NIS 2009) zijn er dus geen extra kosten. Ook had ik het geluk dat er weinig wachtenden voor mij waren op dat moment, maar ja, dat is ook wel eens anders...............

Groetjes, Bernadette

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 2, 2009 om 17:17
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Tipje voor Norton gebruikers, wil je dat je pc 20 tot 30 procent sneller is, uninstall Norton maar eens.

Norton is een zeer slecht product brengt je meer ellende dan het tegen houdt...

edwardus
door edwardus - Feb 3, 2009 om 00:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou, slecht is het zeker niet, maar wel erg zwaar en de telefonische ondersteuning is inderdaad om een baard van te krijgen.

ne
door nelmartien - Feb 3, 2009 om 15:57
6 Antwoorden / 8 Vragen

Bedankt allemaal voor de reacties!

Groeten.