ay
door ayisa Nov 15, 2005 om 13:12
Computers & telefonie

Omzetten wanadoo adsl

Ik wacht nu al 1 maand en 2 dagen op wanadoo die mijn adsl lite overzet naar een adsl family (zonder telefonie)


ik wordt langzaam gek, wat kan ik doen, ik zit nog minimaal een jaar vast aan deze wan-organisatie.


wat kan ik doen?


remco


 

697 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ruud123456
door ruud123456 - Nov 15, 2005 om 15:50
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik ben bang, dat je niet zo veel kan doen.



In hun algemene voorwaarden dekken ze zich tegen dit soort dingen in.

Wat je wel kan doen is een boos mailtje sturen via hun website (www.wanadoo.nl/mijnabonnement) of meteen een boze papieren brief sturen. Zet er een termijn in voor welke tijd je het geregeld wilt hebben.



Houdt er wel rekening mee, dat Wanadoo ook afhankelijk is van KPN, die in de centrale wat stekkertjes moet omzetten.

Als ze echt een wanprestatie leveren, kan je natuurlijk op ieder moment
opzeggen, maar dat moet je dan wel hard kunnen maken en/of Wanadoo moet
het accepteren.



Laat je niet verleiden om naar hun "helpdesk" te bellen (a 0,20 p. minuut), want dan heb je later niets op papier.









ay
door ayisa - Nov 15, 2005 om 16:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

okee dank je..


ik heb te vaak gebeld met hun te dure helpdesk..


dus nu maar echt gaan schrijven... aangetekend doen maar he, anders kunnen ze zeggen dat ze niks hebben gehad..


dank je


 remco

ko
door koekman - Nov 16, 2005 om 09:47
18 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte vrager,


Het beste om te doen is het volgende:


Schrijf een brief waarin je de situatie uitlegt. Als dat gebeurd is, stel je in de laatste alinea iets als dit:


"Helaas zie ik mij indien u mijn probleem niet binnen 10 werkdagen oplost genoodzaakt om de facturering op te schorten. Indien dit het geval is, zal ik u schriftelijk in gebreke stellen, daarna zie ik mij genoodzaakt het contract te beëindigen vanwege contractsbreuk aan jullie zijde."


Lijkt me duidelijk wat de vervolgstappen zijn ;)

ay
door ayisa - Nov 16, 2005 om 09:47
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

dank je..


dat ga ik doen..


remco

ruud123456
door ruud123456 - Nov 16, 2005 om 10:12
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kijk ook nog even hier:  http://web.wanadoo.nl/wanadoo_2001/voorwaarden_algemeen-20516-1.html

Daar staan alle voorwaarden van Wanadoo. Wel veel juridische taal.

Ruud





ruud123456
door ruud123456 - Nov 26, 2005 om 21:45
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik las net in een andere topic of Wanadoo deze tip:


Wat werkt wel? Een klacht indienen via de website www.Boycot.nu Zij hebben rechtstreekse afspraken met de 3e lijns escalatie management van Wanadoo. Deze afdeling is wel in staat om klachten fatsoenlijk af te handelen. Bovendien hebben zij een afspraak met Boycot dat zij binnen 48 uur reageren op een aangeboden klacht.


Misschien dat je hier iets meer aan hebt.

ruud123456
door ruud123456 - Nov 26, 2005 om 21:45
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik las net in een andere topic of Wanadoo deze tip:


Wat werkt wel? Een klacht indienen via de website www.Boycot.nu Zij hebben rechtstreekse afspraken met de 3e lijns escalatie management van Wanadoo. Deze afdeling is wel in staat om klachten fatsoenlijk af te handelen. Bovendien hebben zij een afspraak met Boycot dat zij binnen 48 uur reageren op een aangeboden klacht.


Misschien dat je hier iets meer aan hebt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer