n8
door n8w8lele Sep 5, 2007 om 12:22
Computers & telefonie

Onbereikbare oplichters?

Mijn schoonmoeder van 82 kreeg in april ineens een brief (met rekening) waaruit bleek, dat ze uitgeschreven was bij kpn en bij pretium zat. Zij heeft hier nooit om gevraagd/ toestemming gegeven. Pretium bleek haar uitgeschreven te hebben bij kpn. De grvraagde bewijzen, die pretium claimt te hebben, hebben wij tot nu toe niet ontvangen. Een klacht indienen via email kan niet; dan wordt je doorverwezen naar een tel.nr. Daar kun je alleen een boodschap inspreken, waar je dan niets op hoort. Hoe komt mijn schoonmoeder gewoon weer terug bij kpn, zonder dat ze pretium ook moet blijven betalen? Of hoe krijg ik de bewijzen, die pretium claimt te hebben, boven tafel?

440 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 5, 2007 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag n8......,

Uiteraard NIET betalen en een aangetekende brief met bewijs van ontvangst schrijven naar dit *********bedrijf. In die brief stel je dat je niet betaald omdat er geen overeenkomst met hen is afgesloten. Indien pretium stelt dat er wèl een overeenkomst is, dan moeten zij dit bewijzen middels een handtekening of een transcript van een telefonische aanmelding. Indien er sprake is van automatisch incasseren, dan tijdig storneren en een selectie blokkade laten aanleggen door jouw bank.

Gegevens:

Adres Pretium:

J.M.K. Nyks

Directeur Pretium Telecom

Postbus 6128

2001 HE Haarlem

of

Klantenservice:
Pretium Telecom

Antwoordnummer 1118

2000 VE Haarlem

het Nederlandse telefoonnummer is of 0900-1637000

Maar probeer de 'gewone' nummers eens: 0418-577070 en 023 7510201

Fax.: 023-5403324

Selectieve blokkade aanleggen voor bank/gironummer: 681111

Website: http://www.pretiumtelecom.nl

Pretium is wel aangesloten bij de geschillencommissie

http://digitaal.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=ond&a=vw&guid=83dc7ac9-5687-48e2-8e83-c4ea41a13ba6

InformatiePretium

De pretiumellende

http://www.watdoenwijmet.nl/help-wat-is-pretium/

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2007 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read,

Ik heb geen poppetje bij de hand, maar ook mijn pluim voor jouw antwoord!

Salut, C.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2007 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 5, 2007 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mijn schooonmoeder is ook zo iets gebeurd alleen telefonisch zij is ook 84 na van vakantie thuis gekomen hebben wij (kinderen ) het verhaal aangehoord en tel. gereageerd naar Pretium toe, daar kreeg ik te horen dat ik opgenomen bandje schriftelijk aan moest vragen en die dame kon haar niet uit het bestand halen, waarop ik zei dat alles mogelijk was en haar verteld dat de brief die naar hun opweg is naar Kassa en Radar wordt gestuurd, omdat zo'n toenadering niet in de haak is.Werd na korte tijd terug gebeld door de supervisor van Pretium die mij heeft uitgelegd dat alles hetzelfd bleef alleen abon.kosten goedkoper en gesprekken ook.Liet ook het opgenomen tel.gesprek horen, waar mijn schoonmoeder overal ja op zei, dus niet nadenken wat er gevraagd werd, dus voor Pretium is dat een bevestiging.Desondanks toch een blokkade op haar girorek. laten zetten door de postbank.Gevraagd of hij na het weekend even terug wilde bellen over deze zaak, dar wij het verder even bespreken.Ik denk dat je er weinig aan kunt doen, want op alles is er bevestigend antwoord gegeven.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2007 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik denk alleen dat je met niet betalen niet ver komt als ik eerlijk ben ik zou gewoon doen wat ze vragen want er wordt altijd een bandopname van gemaakt en ja dan is het beoordelen Dus schrijf een aangetekende brief met ontvangstbevestiging en eis dan dat ze binnen een bepaalde datum zullen moeten reageren !