to
door toenk Oct 31, 2003 om 12:16
Computers & telefonie

One Tel

Mijne heren,

In het verleden heb ik gebruik gemaakt van de diensten van One Tel. Omdat ik vanaf 1 januari van dit jaar geen vaste telefoonaansluiting meer heb, heb ik mijn abonnement ruim van tevoren schriftelijk per die datum opgezegd. In het begin van dit jaar werden de abonnementskosten nog steeds geincaseerd en heb ik die posten dan ook door mijn bank laten storneren. Daarna werden me herhaaldelijk schriftelijke aanmaningen gestuurd, waarop ik telkens schriftelijk heb gereageerd met de bovenstaand mededeling. Op geen van die brieven is een reactie van de kant van One Tel gekomen, ook niet nadat ik de directie mijn verhaal had uitgelegd. U begrijpt waarschijnlijk dat ik langzaamaan erg boos ben geworden, eerstens om de halsstarrigheid en het weigeren ook maar iets te ondernemen en daarnaast om het onfatsoen al mijn pogingen om dit opgelost te krijgen te negeren.

Vandaag was voor mij de emmer vol nadat ik weer vijf herinneringen bij mijn post vond.

Wat kunt u me advisrene en wat kunt u in deze zaak voor mij betekenen.

Vast bedankt en vriendelijke groeten.

Henk van Gurp

667 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door rob_v - Apr 16, 2004 om 11:50
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Henk,

Ik kan me je boosheid goed begrijpen.

Welke abonnementskosten willen ze incasseren? Zover ik weet reken je de abonnementskosten af met KPN en de gesprekskosten met in jou geval One Tel.

In het verleden heb ik ook gebeld met One Tel en kwam er op een gegeven moment achterdat de nota's van geen kant klopte. Zo kwam ik o.a. dubbele inbeltijden (die op verschillende tijden eindigde). Ik heb alles uitgezocht en alleen betaald wat ik ook gebruikt had.
Gevolg: Incasso's, dreigementen tot procedures.
Reageren op de brieven, nota's was absoluut zinloos. Je krijgt dan een onnozel verhaal te horen.
Ik heb uiteindeliijk een schikking getroffen.

Maar als ik je verhaal lees, dan is er nog steeds niets veranderd.

Groetjes,
Rob

ro
door rob_v - Apr 16, 2004 om 11:50
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Henk,

Ik kan me je boosheid goed begrijpen.

Welke abonnementskosten willen ze incasseren? Zover ik weet reken je de abonnementskosten af met KPN en de gesprekskosten met in jou geval One Tel.

In het verleden heb ik ook gebeld met One Tel en kwam er op een gegeven moment achterdat de nota's van geen kant klopte. Zo kwam ik o.a. dubbele inbeltijden (die op verschillende tijden eindigde). Ik heb alles uitgezocht en alleen betaald wat ik ook gebruikt had.
Gevolg: Incasso's, dreigementen tot procedures.
Reageren op de brieven, nota's was absoluut zinloos. Je krijgt dan een onnozel verhaal te horen.
Ik heb uiteindeliijk een schikking getroffen.

Maar als ik je verhaal lees, dan is er nog steeds niets veranderd.

Groetjes,
Rob

su
door supercrispy - Oct 14, 2004 om 15:52
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zoiets gehad met een verzekering voor de telefoon. Je kan een extra actie ondernemen, maar daarvoor moet je wel naar je bank. Je kan namelijk een blokkade voor dat bedrijf op je bankrekening laten zetten, is het gehele probleem niet meer opgelost, maar ze kunnen in elk geval geen geld meer van je rekening halen. Scheelt wat storneren

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer