Ta
door Talentje Feb 21, 2017 om 10:43
Computers & telefonie

Ongevraagde sms-jes Vodafone

Heb een Huawei smartphone met een prepaid beltegoed van Vodafone. Sinds de aankoop daarvan krijg ik zodra ik de telefoon aanzet sms-jes van Vodafone inhoudende een bevestiging dat ik "zojuist mijn prepaid tegoed heb opgewaardeerd" en een aanbieding om "ook buiten Wifi om te internetten voor een bepaald maandelijks bedrag". Kontakten met Vodafone om te stoppen met die ongevraagde sms-jes hebben niet tot resultaat geleid. Men wil dat wel  maar het lukt gewoon niet. Ook de ingeschakelde technische dienst van Vodafone slaagt er niet in het bombardement aan sms-jes stop te zetten. Ik heb inmiddels al zo'n 200 x exact dezelfde sms-jes ontvangen. Het gaat maar door en men slaagt er niet in daar een eind aan te maken.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kunnen in vredesnaam die zich steeds maar weer herhalende sms-jes worden gestopt?



7183 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fr
door frans56 - Feb 21, 2017 om 11:11
230 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hebt U uw pre-paid beltegoed al eens opgevraagd???  Misschien is dit ook wel 200 maal opgewaardeerd terwijl U 1 maal heeft betaald ????

marita5
door marita5 - Feb 21, 2017 om 11:13
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Talentje , 

Plaats uw klacht eens op het Vodafone Forum , klik op de rode regel .

http://forum.vodafone.nl/

diumenge
door diumenge - Feb 21, 2017 om 11:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zet u de telefoon dan steeds helemaal uit?

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 21, 2017 om 11:31
641 Antwoorden / 77 Vragen
1

Dit lijkt op stalking. Dien een aanklacht in!

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 21, 2017 om 12:02
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1

Is het mogelijk dat u een gestolen telefoon hebt gekocht? Dan kan het gebeuren dat er na aangifte de bombardementen aan die ongevraagde berichten doorgaan. Juist omdat niemand u kan helpen dacht ik aan die mogelijkheid die ik ooit gelezen heb om de nieuwe eigenaar te hinderen.

Cookies
door Cookies Feb 21, 2017 om 12:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zo'n sms bom wordt dan gestuurd door de politie en gaat niet over beltegoed enz.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2017 om 12:20
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Dank, ik dacht dat het van de provider uitging.

aurora1
door aurora1 - Feb 21, 2017 om 13:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Klik eens op dat envelopje van berichten en vervolgens op instellingen en kijk wat daar aangevinkt staat. Als daar ook aangevinkt is infobericht activeren, dan zou ik daar het vinkje weghalen en voor de rest ook nog een kritisch kijken naar wat aangevinkt staat.
U zou ook nog bij de apps kunnen kijken of er van Vodafone tussen staan en als dat het geval is per app o.a. meldingen uitzetten en/of de hele app uitzetten/deactiveren.

jo
door jorisw - Feb 21, 2017 om 18:44
4340 Antwoorden / 1 Vragen
1

Wat zou kunnen is dat de telefoon geen bevestiging (of geen juiste bevestiging) terugstuurt waardoor de applicatie van Vodafone het nog een keer probeert. 

Je zou de SIM eens in een ander toestel kunnen doen en kijken of het dan nog steeds gebeurt.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 22, 2017 om 15:32
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Talentje,
 
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
 
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
 
Met vriendelijke groet, Eric
 
 
Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2017 om 15:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Als de in geschakelde technische dienst van Vodafone er geen oplossing voor heeft .... dan ben ik bang dat er hier ook geen oplossing komt.
Benieuwd naar het antwoord op de gestelde vraag of je tegoed steeds opgewaardeerd is. ;-)

suus76
door suus76 - Feb 22, 2017 om 16:14
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ga naar je account van "my vodafone" en onder privacy kun je je instellingen veranderen, waaronder het uitzetten van berichten per sms.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer