ab
door abcde Apr 23, 2015 om 23:41
Computers & telefonie

Online game

Sinds een paar maanden heeft mijn moeder een tablet. Ze is er ontzettend gelukkig mee! Vooral Wordfeud is haar favoriete spelletje...

Er is alleen 1 kleine 'maar': mijn moeder begrijpt het allemaal niet zo goed meer, vooral sinds haar beroerte is dit echt merkbaar. Dit heeft tot gevolg dat ze elk potje verliest, wat ze enorm jammer vindt.

Mijn vraag: weet iemand een leuk spelletje dat ik online met mijn moeder kan spelen dat niet te moeilijk voor haar is. Van mij part mens-erger-je-niet of ganzebord...

Alvast bedankt voor de reacties!

1375 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2015 om 00:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uitgaande van Android, lees eens klik hier en klk hier, klik hier en klk hier.
Anderen op dit forum zullen vast nog wel betere ideeën hebben.

tenormin
door tenormin - Apr 24, 2015 om 01:08
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Maar bij alle links moet men zich inschrijven. Is dit mogelijk bij mensen die een beroerte hebben gehad? Of moet de familie dit eerst doen alvorens moeder weer aan een en ander spel kan meedoen?

door 1953 - Apr 24, 2015 om 03:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Patience! Mahjong!

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 24, 2015 om 08:34
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Halo abcde,
het is een goede oefening voor uw moeder om naast de leuke spelletjes ook Wordfeud af en toe te blijven spelen.
Vr, gr.