fr
door franc. Apr 27, 2016 om 10:22
Computers & telefonie

Online.nl

onlangs werd mijn internetsnelheid verhoogd. keurig aangemeld, zou max. 1 uur duren! na 4 uur geduldig wachten Online.nl gebeld; komt over 6uur, oh nee, kan  dagen duren; een zeer arrogante en vakonbekwame medewerker zat mij ook nog eens af te zeiken. Heb 4 (!) dagen meermaals gebeld, niets! En zat al die dagen dus zonder internet! Steeds met leugens zoet gehouden, niemand herkende de waarheid, pas per toeval een andere afdeling gebeld (na 5 dg.), en deze mijnheer ontdekte dat mijn aansluiting al dagen was opgelevert, maar ik een nieuwe modem had moeten krijgen! En dus weer 3 werkdagen wachten tot die gestuurd is. Dus meer dan 1 week zonder internet, geen excuus, niets. weet iemand wat hier voor een vergoeding tegenover staat, wie dit al meer meerheeft meegemaakt?

522 2 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Apr 27, 2016 om 10:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoezo zat je dan zonder internet? Je kon toch gewoon je oude modem nog gebruiken?

costnix
door costnix Apr 27, 2016 om 10:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat hangt van de modem af. Oudere modems kunnen niet een hogere snelheid aan.

fr
door franc. Apr 27, 2016 om 11:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

juist, ze kappen eerst de ouwe lijn, en installeren dan de nieuwe! Het belachelijke was gewoon dat niemand in de gaten had om een nieuw modem te sturen.

diumenge
door diumenge - Apr 27, 2016 om 11:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De vergoeding zou maximaal 7/30 van je abonnementsprijs kunnen zijn, als ze al iets vergoeden.