H.
door H.A.J.vanderPloeg Sep 1, 2009 om 11:42
Computers & telefonie

Ontvangen brieven op mijn computer versturen van Outlook Express naar Hotmail

Wie weet het. Eerst kon ik op dezelfde computer brieven van mijn ene e-mail adres overzetten naar mijn hotmail, maar sinds 2 weken lukt mij dat niet meer. Als ik brieven doorstuur naar mijn hotmailadres komen ze niet aan, maar ik krijg ze ook niet meer terug op OE als zijnde retour afzender. Er is iets veranderd, maar ik weet niet hoe en waarom.

383 7 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Sep 1, 2009 om 11:48
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk in hotmail in de Junk Mail folder. Als het als junk behandeld is, moet je even de instellingen aanpassen dat dit afzender-adres geen junk mail is.

H.
door H.A.J.vanderPloeg - Sep 1, 2009 om 12:16
34 Antwoorden / 11 Vragen

Edwardus, bedoel je bij ongewenste berichten, daar kan ik niets in terugvinden die is helemaal leeg.

aurora1
door aurora1 - Sep 1, 2009 om 12:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens of je je hotmailadres mogelijk per ongeluk hebt geblokkeerd in OE. Via Extra - berichtregels - afzenders blokkeren.

vr.gr.

H.
door H.A.J.vanderPloeg - Sep 1, 2009 om 12:55
34 Antwoorden / 11 Vragen

Ook daar heb ik in gekeken, en dat duurde  nogal even want in de loop der tijd zijn er best veel geblokkeerde e-mail adressen, maar ook daarin kan ik mijn hotmail adres niet vinden. Maar het is zo dat ik van OE niet naar mijn hotmail kan sturen en dat kon eerder wel.

aurora1
door aurora1 - Sep 1, 2009 om 13:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je al in je Hotmail account gekeken of je eigen OE adres daar mogelijk geblokkeerd staat? Via opties - meer opties, als ik me niet vergis. Kun je wel van je Hotmail adres naar je OE sturen? Kijk anders ook nog even via/bij je webmail op je provider of je mails daar mogelijk bij ongewenste mail staan.

edwardus
door edwardus - Sep 1, 2009 om 14:52
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bij mij heet het Junk Mail, maar dat is inderdaad hetzelfde als ongewenste berichten, hoewel ik hierdoor wel vermoed dat je het niet over webmail maar over Outlook of vergelijkbaar hebt.

Je kunt via de Hotmail site inloggen en daar de Junk mail folder bekijken. Er is overigens een instelling in Hotmail die ervoor zorgt dat Junk mail niet naar de Junk folder gaat, maar direct wordt verwijderd. Dat zou je ook even kunnen controleren.

H.
door H.A.J.vanderPloeg - Sep 2, 2009 om 13:30
34 Antwoorden / 11 Vragen

Bedankt voor al jullie antwoorden. Maar het is mij nog steeds niet gelukt om brieven van OE naar Hotmail te krijgen.

Vanmiddag komt er iemand die wat meer verstand van zaken heeft dan ik, zal het hem vragen, misschien lukt het hem. Bedankt voor jullie support.