po
door postema_1 Aug 14, 2006 om 01:11
Computers & telefonie

Opwaarderen van een telfort pre-paid

Ik bel weinig en waardeer telefonisch mijn beltegoed op via KPN. De laatste keer, alweer een paar maanden geleden, kostte het me heel veel moeite, doordat ik een m-code scheen te hebben of te moeten aanvragen (eenmalig?). De site stuurt me van het kastje naar de muur: ik snap er in elk geval geen hout van. Nu zit ik in het buitenland en mijn beltegoed is op. Kan iemand me uitleggen hoe ik ofwel via internet ofwel via de telefoon de zaak kan regelen? Het nummer dat wordt genoemd (1244) geeft geen sjoege.


Bij voorbaat dank voor eventuele reacties,


Postema

1026 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

te
door telfort - Aug 14, 2006 om 09:29
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer/mevrouw Postema,


Ik begrijp dat u klant bij ons bent, alleen snap ik dan niet helemaal hoe u via KPN opwaardeert. Daarnaast adviseren wij via onze site en direct mail onze klanten om voorafgaande aan vertrek naar het buitenland hun mobiel goed in te stellen en op te waarderen. Mailt u mij svp rechtstreeks met vermelding van uw adres en telefoonnummer en dan zorg ik ervoor dat u direct contact heeft met onze klantenservice. Dat is althans als u onze klant bent. Mocht u toch klant van KPN zijn, dan kan ik helaas weinig voor u betekenen. Ik wens u in ieder geval een fijne vakantie.


mvrgr Telfort

digitaal
door digitaal - Aug 14, 2006 om 09:44
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kunt u ook niet opwaarderen via girofoon oid  ,of via belkaarten?? Weet natuurlijk niet of dat lukt in het buitenland,maar proberen kan altijd. Bij thuiskomst zou ik even info vragen over mobiel opwaarderen als ik u was. Vele aanbieders gebruiken dit tegenwoordig,dus ook uw aanbieder zal daar zeker info over hebben. Veel succes.

dirck
door dirck - Aug 14, 2006 om 10:17
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als je 1244 belt, heb je dan wel de mogelijkheid om op te waarderen? Of krijg je helemaal geen contact met 1244.

Als je wel kunt opwaarderen via 1244, bel dan op een vaste telefoon een familielid op en vraag die dan om een opwaardeerkaart van Telfort te kopen en laat diegene dan het nummer naar jou toesturen via een sms'je.

Groet, Dirck



3b
door 3barend - Aug 14, 2006 om 17:30
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb telfort zonder probleem

harleyman
door harleyman - Sep 21, 2006 om 13:15
33 Antwoorden / 0 Vragen
0

het is heel eenvoudig bij telfort.   je belt 1244 optie mobielopwaarderen en je vraagt een code aan om op te waarderen met je bank of girorekening.  Na een paar dagen krijg je je persoonlijke code op je bankafschrift toegestuurd die je moet veranderen in een persoonlijke eigen code en klaar is kees.  Bij het opwaarderen 12 44 bellen ,het menu volgen en het bedrag invullen.Het mobiel opwaarderen met de girofoon ,wat vroeger wel kon gaat du niet meer.Waarom je de kpn belt om op te waarderen snap ik niet erg,dat is een andere provider die niets met telfort te doen heeft.Dus gewoon even aanmelden bij telfort de eerste keer v.mobiel opwaarderen.   groeten  wim

po
door postema_1 - Sep 21, 2006 om 13:23
15 Antwoorden / 15 Vragen
0

Iedereen bedankt voor de reacties.


 Stomme fout: ipv "via KPN" had ik moeten schrijven dat het bedrag waarmee ik opgewaardeerd heb, van de giro wordt afgeschreven.


Ik blijf het onhandig vinden, dat een relatief simpel iets als het opwaarderen van je beltegoed gepaard moet gaan met zoveel voor mij ingewikkelde handelingen. Als je, zoals ik, uit de tijd bent dat telefoons nog nauwelijks bestonden, zijn dit geen vanzelfsprekende en overzichtelijke stappen.


Met vriendelijke groet,


Postema

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer