bl
door blitzfrans Jun 8, 2005 om 10:58
Computers & telefonie

Opzeggen

ik heb een abbonnement bij zonnet afgesloten is inmiddels versatel geworden het zogenaamde versatel adsl family abbonnement nu wil ik dit abb. opzeggener wordt mij verteld door versatel dat het contract telkens met een jaar wordt verlengd en dus niet binnen dat jaar kan worden opgezegdik kan me voorstellen dat je het eerste jaar niet kunt opzeggen maar dat het daarna steeds weer met een heel jaar wordt verlengd  kan dit zomaar?

MVRGR F.van Oers

Blitzfrans@zonnet.nl

388 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 8, 2005 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas werken tegenwoordig bijna alle internet providers op deze manier....

Maar je kan nu natuurlijk al wel vast (aangetekend met ontvangstbevestiging) opzeggen ;-)

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb voor je een pdf opzegformulier van Zonnet. Heb ik al 2 keer gebruikt. ik fax hem en stuur hem na.. gaat als een zonnetje.. ik wordt ook niet goed van versatel. opzeggen kun je wanneer je wil... mailen met versatel heeft geen zin. je krijgt toch alleen een standaard mail terug met bel maar voor 70 eurocent...!?!

Moet ik hem je toemailen?

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het aangaan van het abonnement was al de bepaling van kracht, dat, behoudens tijdige opzegging, het abonnement telkens met 1 jaar wordt verlengd. Het is dus niet een kwestie van dat 'dit zomaar kan' maar een voorwaarde waarmee je door het aangaan van het abonnement akkoord bent gegaan. Als je wilt opzeggen heb je hiermee rekening te houden en moet je dit tijdig doen, het beste is schriftelijk, liefst aangetekend, zodat er later geen 'misverstanden' ontstaan. Groeten - E.