jv
door jvcvhs Dec 10, 2007 om 13:50
Computers & telefonie

Outlook 2007

Ik heb een vraag ik heb tele2 maar sinds gisteren kan ik bij outlook geen bericht versturen wel ontvangen.


Als ik een bericht versturd krijg ik de volgende melding.


Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.





Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.





Onderwerp: opnieuw


Verzonden: 7-12-2007 10:17





De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:





@live.nl' op 7-12-2007 10:17


571 @live.nl prohibited. We do not relay





' @versatel.nl' op 7-12-2007 10:17


571 @versatel.nl prohibited. We do not relay


Wie weet dit,ik heb niks veranderd de laatste dagen donderdag deed hij het perfect en gisteren kreeg ik deze melding.


Alle instellingen staat goed dat heb ik al nagekeken.


mvg geert

1058 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Dec 10, 2007 om 14:21
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Geert,

Als je eens een mailtje naar je eigen e-mailadres stuurt, komt dat dan wel zonder problemen aan? Heb je de SMTP server instelling nagekeken? Hoe maak je verbinding met het internet, met een vaste netwerkverbinding of draadloos? Als het draadloos is, zit je dan niet 'per ongeluk ' via het netwerk van de buren te werken?

m.vr.gr. Freya




poltol
door poltol - Dec 10, 2007 om 14:34
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo Geert,


Al gebeld met de helpdesk van Tele2? En weet u zeker dat de opgegeven mail adressen juist, en zonder fouten, zijn?  Het lijkt erop dat de genoemde adressen niet [meer] bestaan. Zijn de geadresseerde soms van provider veranderd? Of heeft u iets verkeerds in het adresboek staan? Stuur eens een mail naar u zelf en kijk of dat wel lukt.


Succes. Poltol

jv
door jvcvhs - Dec 10, 2007 om 14:40
15 Antwoorden / 23 Vragen
0

Ik heb nog niet gebeld met tele2 de email adressen zijn niet veranderd en waar ik een email na toe stuur zijn bestaande adressen.
Ik kan wel via outlook een bericht ontvangen maar niet versturen.
Alle instellingen zijn onveranderd daar heb ik niks aan gedaan.
Afgelopen woensdag was alles oke maar donderdag kreeg ik deze fout melding.
mvg geert



jv
door jvcvhs - Dec 10, 2007 om 14:49
15 Antwoorden / 23 Vragen
0

Ik heb een vaste verbinding via de router naar mijn pc.
Ik kan wel een email naar mijn eigen sturen.
mvg geert




edwardus
door edwardus - Dec 10, 2007 om 21:26
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

In de andere vraag zie ik dat het inmiddels opgelost is. Toch wil ik even iets rechtzetten. De melding "we do not relay" betekent niet dat een email adres niet [meer] bestaat, maar dat je via een SMTP-server die niet bij je provider hoort probeert een email te versturen. Is Tele2 je internet-provider en zou je bij de SMTP instelling bijv. mail.planet.nl hebben ingevuld, dan zal de Planet server je antwoorden dat deze geen berichten wil aannemen voor verzending van niet-Planet-klanten, dit gebeurt met een "we do not relay" of soortgelijke melding.

jv
door jvcvhs - Dec 11, 2007 om 18:25
15 Antwoorden / 23 Vragen
0

Oke bedankt ik vond het al vreemd dat de adressen niet meer bestonden want alles deed het voor woensdag nog.


Bedankt voor de juiste uitleg

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer