ja
door jarivla May 14, 2017 om 16:50
Computers & telefonie

Outlook

Op mijn Acer tablet wil ik email ontvangen via mijn eigen provider ( upcmail )en niet via office outlook.
Hoe moet ik dat doen?
Kan iemand mij adviseren.
Bijvoorbaat dank

871 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 14, 2017 om 16:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Is dat een Windows of Android tablet? Altijd handig om dat soort zaken te vermelden, dat maakt het antwoorden makkelijker.

ja
door jarivla May 14, 2017 om 17:08
194 Antwoorden / 101 Vragen

Ja sorry dat was ik vergeten.
Het betreft hiet een Android Acer tablet.

En nog bedankt voor de snelle reactie hoor!

marita5
door marita5 - May 14, 2017 om 17:01
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jarivla ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.seniorweb.nl/artikel/e-mail-instellen-op-de-tablet-en-smartphone

ja
door jarivla May 14, 2017 om 17:15
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie.
Ik ga dit proberen op mijn tablet.
Outlook van Office werkt wel maar ik ontvang mijn email altijd via UPC ( ZIGGO )
Het Officepakket moet ik binnenkort weer verlengen al vraag ik mij af of dit wel nodig is?
Kost € 99.00 namelijk wat een hoop geld is.

Cookies
door Cookies - May 14, 2017 om 17:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Het Officepakket moet ik binnenkort weer verlengen al vraag ik mij af of dit wel nodig is? Kost € 99.00 namelijk wat een hoop geld is...

Inderdaad een hoop geld en ook nergens voor nodig. In de Playstore kun je (o.a.) ook de gratis Microsoft Outlook app vinden.

Verder is ook de gratis Gmail app te vinden in de Playstore.

ja
door jarivla May 15, 2017 om 09:56
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hartelijk bedankt!
Het werkt inmiddels weer.

diumenge
door diumenge - May 14, 2017 om 18:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat bedoel je daarmee? Met het programma/de app Outlook kan je ook je mail van Ziggo ontvangen, je moet dat niet verwarren met een outlook.com e-mailadres.

Maar e-mail is op een Android tablet ook via de ingebouwde app te ontvangen, zie daarvoor de reactie van Marita5.

DOOR JARIVLA 14 MEI 2017 OM 17:15
191 ANTWOORDEN / 96 VRAGEN

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie.
Ik ga dit proberen op mijn tablet.
Outlook van Office werkt wel maar ik ontvang mijn email altijd via UPC ( ZIGGO )

panter22
door panter22 - May 14, 2017 om 20:39
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk op de volgende website. Je moet je emailadres van Ziggo invullen en het wachtwoord van Ziggo. Verder niet.
Klik op aangemeld blijven en je kunt zonder moeite weer je mail inzien.
Op een tablet werkt het hetzelfde als op de computer.
https://www.ziggo.nl/internet/ziggo-mail/

ja
door jarivla May 15, 2017 om 09:58
194 Antwoorden / 101 Vragen

Is gelukt hoor.
Ziggo is duidelijker dan Outlook.

marita5
door marita5 - May 15, 2017 om 09:59
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie Ts ,

DOOR JARIVLA 15 MEI 2017 OM 09:56
191 ANTWOORDEN / 96 VRAGEN

Hartelijk bedankt!
Het werkt inmiddels weer .

Cookies
door Cookies - May 15, 2017 om 11:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jarivla: mooi dat het weer werkt. 100,- euro bespaard.