sjouk_1
door sjouk_1 Jan 11, 2005 om 10:39
Computers & telefonie

Overzetten home-page.

Goedendag allen,

Wie kan mij in een stappenplan vertellen hoe ik zonder data verlies mijn home-page van de ene naar de andere provaider kan over zetten. Heb mijn home-page gemaakt met Web Pro Extendet Edetion.

Maar dit programma kan ik wel de pagina's ophalen maar ze niet meer wegsturen alleen maar mijn huidige provaidor.Heb ook wel eens gehoord dat als ik de url geef iemand anders hem zo kan overzetten.

Ik hoor het graag en alvast hartelijke dank.

Met vriendelijke groet,

S.de Vries

sjoukdevries@casema.nl

582 6 Rapporteer

my
door mystery - Jan 11, 2005 om 10:53
34 Antwoorden / 0 Vragen

dit is erg simpel.

u maakt een backup op uw harde schijf van uw data.

daarna maakt u dmv een fpt programma contact met uw nieuwe provider en zet u daar de spullen op.

mocht het niet lukken neemt u dan contact op via postmaster@mobile-supersounds.com en ik zal u helpen

sjouk_1
door sjouk_1 - Jan 11, 2005 om 11:01
11 Antwoorden / 7 Vragen

Hartelijke dank voor uw reactie maar de betreffende pagina's van de home-page staan niet meer op mijn harde schijf alleen maar bij de provaidor.

freya
door freya - Jan 11, 2005 om 11:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Sjouk,

Probeer bij je provider te achterhalen waar (welke schijf, map) jouw homepage te vinden is en haal deze met een FTP programma naar je harde schijf. Vervolgens kun je deze dan bij je nieuwe provider weer uploaden. Een goed werkend FTP programma is WS_ftp Pro. Via de navolgende link kun je een volledig funktionerende trial versie downloaden.

WS_ftp Pro trial version

suc6, Freya

my
door mystery - Jan 11, 2005 om 11:12
34 Antwoorden / 0 Vragen

je hebt mail van mij.

cats
door cats - Jan 11, 2005 om 11:31
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo sjouk en mystery

Jammer, dat jullie dit probleem nu via onderlinge e-mail correspondentie gaan bespreken.
Het grote voordeel van een forum als dit, is, dat veel lezers door het volgen van vragen en antwoorden er wat van opsteken.

Dus blijf het probleem op de site bespreken.
Dat is ook de bedoeling van deze rubriek!

Groet
cats

my
door mystery - Jan 11, 2005 om 11:45
34 Antwoorden / 0 Vragen

beste cats,

het verhaal is erg simpel, maar omdat men nu eenmaal geen wachtwoorden gaat plaatsen op een forum lijkt mail mij dusdanig handiger.

Uw persoonlijke instellingen zien er altijd als volgt uit:

Host/server: home.wanadoo.nl
Username: uw Wanadoo e-mailadres zonder "@wanadoo.nl"
Password: uw Wanadoo wachtwoord
Let op: U kunt alleen verbinding maken met onze webserver als u een internetverbinding hebt via Wanadoo. Contact maken via een andere internetprovider is niet mogelijk.

als deze gegevens bekend zijn kunt u zo de site erafhalen bij wanadoo en met de nieuwe gegevens van de andere weer uploaden.

kan via een ftp programma maar kan ook rechtstreeks via ftp.uwdomein.nl

voor meer vragen sta ik altijd open