li
door lillybooms Dec 12, 2014 om 14:14
Computers & telefonie

Pagina verzenden

Hallo,
Als ik op een site ben, zoals bv Kassa, en ik zou deze pagina willen doorsturen dan kan dat niet. Ik heb windows 8.1 en IE 11. Ik klik dus op Bestand daarna op Verzenden en dan je kiezen uit pag. verzenden per email of koppeling via email maar alle twee staan in het grijs. Hoe krijg ik dat aan de praat? Bedankt vast

1575 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2014 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lillybooms,

IE11 eens resetten?

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer.

Open het bureaublad tik of klik vervolgens op het Internet Explorer-pictogram op de taakbalk. Wanneer u instellingen wijzigt, zullen deze wijzigingen van toepassing zijn op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
Tik of klik op de knop Extra (tandwieltje) en tik of klik vervolgens op Internetopties.

Tik of klik op het tabblad Geavanceerd en tik of klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Tik of klik in het dialoogvenster Instellingen Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK. U moet de computer opnieuw opstarten om de wijzigingen van kracht te laten worden.
(Bron:MS)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 14:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lillybooms,

Lukt dit nu wel al of (ook) nog niet?

valerius-2
door valerius-2 - Dec 13, 2014 om 15:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U klik met de rechtermuis knop op het te verzonden blad dan komt er een popup en daar kan u kiezen wat u er mee aankunt.

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 15:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 13 dec 2014, 15:28]U klik met de rechtermuis knop op het te verzonden blad dan komt er een popup en daar kan u kiezen wat u er mee aankunt.

Dan kun je niet voor Verzenden kiezen!
Lees de vraag eens goed.

li
door lillybooms - Dec 13, 2014 om 16:43
43 Antwoorden / 20 Vragen

Nee, dit is ook niet gelukt. Is dat wel vertrouwt die link die je schreef? Ik heb zelf 3 anti virus programma's die ik regelmatig draai.

aurora1
door aurora1 - Dec 13, 2014 om 17:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Welke virusprogramma's heeft u op de pc staan?
Als het meer dan 1 is kunnen ze mekaar in de weg gaan zitten en problemen veroorzaken.

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=lillybooms schreef op zaterdag 13 dec 2014, 16:43]Nee, dit is ook niet gelukt. Is dat wel vertrouwt die link die je schreef? Ik heb zelf 3 anti virus programma's die ik regelmatig draai.

Ik neem aan dat je AdwCleaner bedoelt uit de andere vraag.
En ja, die is wel vertrouwd.
Een antivirusprogramma is iets anders dan een malwarescanner, al wordt dat wel eens door elkaar gehaald.
Je bedoelt waarschijnlijk géén virusscanner, aangezien je die ALTIJD aan moet hebben staan (en geen 2 tegelijk zoals aurora1 al aangegeven heeft).

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=lillybooms schreef op zaterdag 13 dec 2014, 16:43]Nee, dit is ook niet gelukt. I

Als het allemaal niet zo wil lukken en je eerder geen problemen had zou je systeemherstel eens kunnen proberen met een datum toen alles nog wél goed werkte.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2014 om 18:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lillybooms,

AdwCleaner wordt ook aanbevolen door het blad Computeridee (als je het niet vertrouwt). Klik maar eens hier.
Baat het niet dan schaadt het niet!

valerius-2
door valerius-2 - Dec 13, 2014 om 19:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 13 dec 2014, 15:30][quote=valerius-2 schreef op zaterdag 13 dec 2014, 15:28]U klik met de rechtermuis knop op het te verzonden blad dan komt er een popup en daar kan u kiezen wat u er mee aankunt.

Dan kun je niet voor Verzenden kiezen!
Lees de vraag eens goed.
Bij mij wel heeft u window 8.1.?

gerbera
door gerbera - Dec 14, 2014 om 22:25
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Als het goed is ziet u boven de pagina in de werkbalk "pagina"staan. Klik op het driehoekje en kies in het rolmenu voor opslaan als. Vervolgens kunt u het htm bestand in de mail als bijlage toevoegen.

li
door lillybooms - Dec 15, 2014 om 21:16
43 Antwoorden / 20 Vragen

Sorry voor het late reageren. Ik zie idd pagina staan en als ik daarop klik staat het ook niet 'aan"
Ik heb 8.1. Een systeem herstel werkt ook niet. Ik heb alles geprobeerd en aangeklikt maar ik kan niet vinden waar dit nu aan ligt.
Mijn dochter heeft windows 7 en daar werkt het ook niet. Dus wij sturen het dan maar gewoon met een www.tje. of een link via de mail.
Het zal wel ergens in instellingen te vinden zijn maar ja waar?
Mocht iemand nog op een idee komen graag en anders hartelijk dank voor jullie hulp.
Groet Lilly

aurora1
door aurora1 - Dec 16, 2014 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u uw mailprogramma (en de browser die u gebruikt) wel als "standaard" ingesteld?
Lees even klik hier over hoe dat te doen.

li
door lillybooms - Dec 17, 2014 om 21:37
43 Antwoorden / 20 Vragen

Ja Aurora1, heb ik gedaan maar verzenden per pagina of via koppeling blijf onmogelijk.
Heb het maar opgegeven. Ik stuur gewoon een link.
Bedankt allen en fijne feestdagen