adjudant
door adjudant Sep 23, 2013 om 19:31
Computers & telefonie

Pas op voor Bidoffer24!

Toegegeven: enige naïeviteit mijnerzijds heeft er aan meegeholpen, maar dat neemt niet weg dat #Bidoffer24 een malafide, niet oprechte, slinkse organisatie is die zich verschuilt achter Algemene voorwaarden die pas later in beeld komen.

Ik heb een e-mail van hen waarin klaar en duidelijk staat:

'Wij willen jou feliciteren met het winnen van een Samsung Galaxy S4 voor slechts 22,03!

Wil jij dit product aan deze prijs, wordt dan snel lid van onze website.

Upgrade nu je account en claim je product!
Vergeet niet, je moet dit binnen de 24u doen, anders vervalt je kans op dit product.
Wees er snel bij voordat je te laat bent!
Wij wensen je alvast veel succes toe met het gewonnen product.'

Als je dan upgrade zoals men voorstelt, blijkt dat je nog niks hebt gewonnen: je mag opnieuw gaan bieden. Bij navraag krijg je van ene Sarah te horen dat er niets verloren is omdat je elke maand een waardebon krijgt die je kunt besteden in hun shop.

Het is dus pure oplichting! Daarbij bied je tegen een machine op en kunt dus nooit een artikel bemachtigen.

Ik heb ze vriendelijk verzocht mijn 49 euri terug te storten, maar daar reageren ze niet op. VISA kan desgevraagd ook niets doen op grond van dwaling en het niet ontvangen van een product (z.g. betwiste betaling).

ZEG ONMIDDELLIJK OP EN DENK ERAAN DAT JE HET ABONNEMENT OOK STOP ZET, ANDERS HALEN ZE DE VOLGENDE MAAND DOMWEG WEER 49 EURO VAN JE REKENING AF!!!

Dit soort figuren dient op internet geblokkeerd te worden. Misschien moet e.e.a. maar eens aan de kaak worden gesteld bij Kassa, Meldpunt en/of Radar.

536 13 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 23, 2013 om 19:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja als u zo naief bent zal u wel problemen oplopen.Zelfs onmogelike prijzen vind u die normaal?

ol
door olijfje3 - Sep 24, 2013 om 00:30
284 Antwoorden / 26 Vragen

ik krijg dit soort emails nooit
U heeft waarschijnlijk eerder op iets geklikt, dat ze u kunnen traceren en dit soort mails sturen.
weet u nu wel zeker dat u volgende maand niet weer de pineut bent.?

olijfje3

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 24, 2013 om 06:33
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Adjudant,
ze hebben u met een dooie mus blij gemaakt, dat moet hard aangekomen zijn.
Ik vind het niet naïef dat u gereageerd hebt en goed dat hier een waarschuwing geplaatst wordt.
Vr. gr. sjoppie.

ol
door olijfje3 - Sep 24, 2013 om 08:55
284 Antwoorden / 26 Vragen

TS noemt zichzelf al naief. Dat sommigen dat hier ook nog bevestigen is dan ook logisch. Soms verbaas je je ook wat mensen doen. natuurlijk goed dat het wordt gemeld, getuigd ook van lef

olijfje3

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 10:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Had u dan aan een wedstrijd meegedaan of aan een loterij, waardoor u veronderstelde iets gewonnen te kunnen hebben?

Als dat niet het geval is, is het niet enige naïviteit, maar gewoon stom dat u er in getrapt bent.

ma
door marnix1 - Sep 24, 2013 om 10:41
256 Antwoorden / 22 Vragen

@tijger, uw hoeveelheid berichten hier zijn blijkbaar geen graadmeter voor uw humeur/fatsoen.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 11:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marnix1

Mijn humeur en fatsoen zijn prima. Als men niet aan een loterij heeft meegedaan kan men ook niets winnen. "Wint" men wel iets dat zij dat pogingen tot oplichting en moet men daar niet op reageren.

adjudant
door adjudant - Sep 24, 2013 om 11:36
6 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 24 sep 2013, 11:06]@marnix1

Mijn humeur en fatsoen zijn prima. Als men niet aan een loterij heeft meegedaan kan men ook niets winnen. "Wint" men wel iets dat zij dat pogingen tot oplichting en moet men daar niet op reageren.

Ik denk dat 'men' eerst maar eens moet kijken op die site, alvorens 'men' een oordeel als het uwe meent te kunnen vellen (http://bidoffer24.nl/) en google dan meteen ook even op 'bidoffer24. Misschien dat u dan uw botte mening wat bijstelt.

Maar pas op! Laat je niet verleiden....

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 12:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De algemene voorwaarden komen NIET pas later in beeld, maar kan je aanklikken onderaan de pagina. Als je die doorleest, met af en toe krom Nederlands, weet je dat je daar niet aan moet beginnen.

adjudant
door adjudant - Sep 24, 2013 om 13:34
6 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 24 sep 2013, 12:36]De algemene voorwaarden komen NIET pas later in beeld, maar kan je aanklikken onderaan de pagina. Als je die doorleest, met af en toe krom Nederlands, weet je dat je daar niet aan moet beginnen.

U wint....

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 14:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee dank u, ik heb niet meegedaan aan een wedstrijd of loterij.

jo
door joentje1978 - Sep 26, 2013 om 00:38
367 Antwoorden / 6 Vragen

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

ol
door olijfje3 - Sep 26, 2013 om 00:54
284 Antwoorden / 26 Vragen

TS gewoon uw gezonde verstand gebruik gebruiken en en het gevoel in uw buik serieus nemen.
Dat bespaart u een hoop ellende, dan hoeft u geen voorwaarden te lezen.

olijfje3