du
door duiveltje_1 Jan 5, 2005 om 16:26
Computers & telefonie

Problemen met de aansluiting

Ik heb een probleem met mijn aansluiting. Ik heb ISDN en ik kan wel gebeld worden, maar kan zelf niet bellen. Ik dus de KPN gebelt, maar die hebben de lijn getest en niks gevonden. Dus zeggen ze zal het wel aan mijn isdn-kastje liggen. Heeft hier iemand een oplossing/ervaring mee?

1516 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

daflower
door daflower - Jan 5, 2005 om 16:35
30 Antwoorden / 9 Vragen
0

wat voor ISDN centrale heb je? Als jij gebeld kan worden, en je zelf niet kunt bellen, dan ligt het niet aan het NT1-kastje. De rode en blauwe draad naar het NT1-kastje, die zitten goed, anders kon je niet gebeld worden. Hoeveel toestellen heb je? Heb je een computer aangesloten op je ISDN NT1kastje? Is dit vaker voorgekomen?


Inkomende gesprekken kunnen dus wel, en uitgaande niet. Wat krijg je te horen als je de hoorn opneemt? Kun je intern wel bellen naar andere toestellen?


Met deze vragen kan ik je denk ik wel verder helpen.


Groeten,


Jasper

en
door ennazus - Jan 5, 2005 om 17:15
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nog even over het resetten, laat de stroom nooit te lang van de
centrale na 3 min kunnen de programeringen verloren gaan. Voor resetten
is 30 seconden genoeg. 



daflower
door daflower - Jan 5, 2005 om 17:15
30 Antwoorden / 9 Vragen
0

samen staan we sterk :)


Groetjes,


Jasper

en
door ennazus - Jan 5, 2005 om 18:34
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet niet wat voor isdn centrale je hebt? Dat kan als het van KPN is
bv een quattrovox zijn of een webvox (zijn meest gebruikte). Deze
centrales kunnen gereset worden, iets wat vaak al problemen oplost. Dat
doe je door de stekker van de stroom er ongeveer 30sec uit te halen.
Lampje gaat dan ook uit op die centrale. Als je een andere centrale
hebt kan je het best even nalezen in de gebruikshandleiding hoe je kan
resetten.



Heb je dit probleem op alle aangesloten toestellen of alleen op 1? Als
het alleen op 1 is, sluit dan daar eens een ander tst aan.



En inderdaad, wat hoor je precies?  bezettoon? of wel gewoon
kiestoon en gaat het fout bij het bellen zelf? Als dat laatste het
geval is en je hoort een bandje: u bent niet aangemeld bij dit netwerk,
betekend het dat je een andere provider op de lijn hebt, probeer dan
eens eerst 1655 in te toetsen om te kijken of je dan wel kan bellen
(eenmalig via kpn)



En als laatste, is er adsl aangesloten? Als dat het geval is zou ik
zeker eens zonder splitter testen want die kan nog wel eens problemen
veroorzaken.

du
door duiveltje_1 - Jan 5, 2005 om 18:35
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb een adsl aansluiting en een quatrovox, en isdn2 kasje. Als ik wil bellen geeft de centrale aan dat het nummer niet te bereiken is


 

pi
door pieter53_1 - Jan 28, 2005 om 23:22
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi, heb je al geprobeerd eerst een nul te draaien?


Vaak staat de quatrovox namelijk zo ingesteld dat je eerst een nul moet intoetsen en dan de rest van het nummer.


Ik denk dat je probleem dan wel is opgelost.


Mocht het inderdaad het geval zijn, dan kun je eeven in het boekje kijken om de code in te toetsen om een buitenlijn te krijgen zonder eerst de nul te moeten intoetsen. Succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer