he
door heidy Mar 3, 2005 om 15:25
Computers & telefonie

Problemen met de x-box

In mei/juni vorig jaar een transparante x-box gekocht.
Na 2 maanden en 1 week problemen ermee.
X-box gebeld en hij werd opgehaald.
Dit blijft steeds gebeuren, steeds houd hij er ineens mee op.
Dan wordt de lade verwisselt, de harde schijf dit, dat, maar het probleem blijft.
We hadden hem verleden maand weer een keer opgestuurd ongeveer de 10de keer.
Kregen hem terug en hij deed het spel Shinx niet. Weer opgebeld en toen werd gezegt dat we het spel op de x-box moesten plakken en hij zou weer worden opgehaald.
Toen die weer terugkwam zat het spel er niet bij. Gelijk opgebeld en hun zeggen nu dat het spel er nooit heeft bijgezetten.
Wij zijn nu wel een spel kwijt en zei zeggen dat we het nooit hebben meegezonden. Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik vind dat ze het spel moeten vergoeden maar dat doen ze niet, dag spel.

618 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

co
door commalone - Mar 5, 2005 om 12:45
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Microsoft is een groot bedrijf, en het is niet zo dat ik je niet
geloof. Integendeel maar het is nu jou woord tegen het hunne en
natuurlijk vind ik dat ze fout zitten maar ik denk dat je maar weinig
meer kan doen dan de ombudsman, kassa of een dergelijk programma erbij
halen. Dat is slechte reclame voor Microsoft en dan geven ze mischien
een nieuw spel.

su
door superbas - Dec 8, 2005 om 18:32
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

als ik jou was, zou ik naar x-box blijven e-mailen totdat ze je een nieuw ( of meer als schadevergoeding ) opsturen.

xb
door xboxfreak - Mar 29, 2006 om 14:25
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

microsoft geeft toch garantie,


ik heb een paar dagen geleden mijn xbox 360 opgestuurd en zij zeiden dat als er nog een spel inzat en die kwijt of kapot zou gaan ik een nieuwe zou krijgen,


verder ben ik van mening dat u een klacht moet indienen of naar de obudsman gaan!!!


gr D

brynnar
door brynnar - Mar 29, 2006 om 14:30
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Ik denk dat de Ombudsman na dik een jaar ook geen gehoor geeft.


Mvgr - B

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer