na
door nancy666 Sep 23, 2005 om 15:51
Computers & telefonie

Problemen met frames en HTTP

Beste mensen,

Ik heb twee problemen (ik heb er natuurlijk wel meer, maar dat is niet voor dit forum bedoeld..)

PROBLEEM 1:

Ik bekeek mijn rekening van UPC altijd online. Ik heb naar mijn weten geen instellingen veranderd. Nu krijg ik ineens de melding:

"Your user agent does not support frames or is currently configured not to display frames"

Nu kan ik mijn rekening niet meer bekijken. Ik heb een maand geleden een mail hierover naar de helpdesk van UPC gestuurd, maar UPC reageert natuurlijk niet.

HOE LOS IK DIT OP?? Zijn het instellingsfouten?

PROBLEEM 2:

Ik krijg vaak de melding dat er een HTTP-fout 404 is op een bestaande en bekende site die ik wil bekijken. Ik weet wat de fout betekent, maar deze klopt niet bij de betreffende site, omdat ik hem op een andere pc gewoon kan openen.

WIE KAN MIJ HELPEN??

Alvast hartelijk dank voor jullie wijze woorden...

GROET,

NANCY

423 3 Rapporteer

kl
door kleibrink - Sep 23, 2005 om 16:06
10 Antwoorden / 22 Vragen

Welke browser gebruik je?

Dat de upc site opeens niet meer te bekijken is kan komen omdat ze sinds kort een heel nieuwe site hebben. Maar nu mogelijke oplossingen:

Als je explorer 6.0 gebruikt ga je naar extra > internet-opties > geavanceerd en dan klikken rechtsonder op standaard instellingen herstellen. Als het dan nog niet werkt naar extra > internet-opties > algemeen en dan cookies verwijderen, bestanden verwijderen  en geschiedenis wissen. Herstart explorer of nog beter de hele pc. Mocht dat ook niet helpen dan zit de fout dieper en weet ik geen directe oplossing voor explorer. En oplossing die ik je wel kan geven is het  downloaden van een andere browser, ik zou dan firefox adviseren omdat de chello site daar nu redelijk op werkt (niets alles van chello trouwens). Je kunt firefox downloaden op http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/ . De kassa site werkt trouwens heel slecht op firefox, maar dat ligt meer aan de site dan aan firefox, over het algemeen zijn andere site's goed tot zeer goed in firefox te bekijken.

Mocht je al firefox hebben en dat juist daarin de fouten optreden zou je even op explorer moeten kijken of je daar die fouten ook hebt.

ricardow
door ricardow - Sep 23, 2005 om 17:52
202 Antwoorden / 7 Vragen

Reactie op kleibrink:

Steeds meer mensen schakelen over naar firefox, mede omdat deze beter zou zijn. Echter is er een paar dagen geleden bekend geworden (door Symantec, dus dat is niet de minste) dat firefox meer fouten bevat. Zie het volgende bericht voor meer info:

AMSTERDAM - De webbrowser Firefox wordt vaak aangeprezen als de veiligste webbrowser, zeker ten opzichte van Microsoft's Internet Explorer. Toch blijkt dat de browser van ontwikkelaar Mozilla meer fouten bevat dan zijn grootste concurrent.

Een ZDNet-redacteur heeft het aantal zogenaamde 'exploits' en lekken van zowel Firefox 1.x als IE 6.x sinds maart 2005 naast elkaar gezet en kwam tot de conclusie dat Firefox de 'winnaar' was met 40 lekken en 11 exploits. IE had 'slechts' 10 lekken en 6 exploits. ( einde bericht)

Dus: aan een ieder die firefox wil nemen, pas op en weet wel wat je doet.

Groet Richard

killo40
door killo40 - Sep 23, 2005 om 19:28
9 Antwoorden / 4 Vragen

Hello Nancy.

Als het propbleem dieper zit zoals al zo,n beetje is meegedeeld, kan u natuurlijk ook ff een hijackthis log plaatsen op het Asso forum, daar vind je uitgrbreid info over hrt gebruik van hijackthis,en het te plaatsen log,word helemaal begeleid,gebruik hijackthis niet zo maar dan kan je in grote problemen komen.

Toets in bij Google asso forum anti spywere offensief, en je komt zo aan de link die je nodig heb.

sucses: killo40