trend spray
door trend spray Jun 30, 2012 om 00:18
Computers & telefonie

Problemen met verzenden bericht op dit form..?

Tot 2 maal toe krijg ik nadat ik op verzenden klik het bericht "website kan niet gevonden worden"?
Waar ligt dat aan?

694 53 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu ging het dus wel goed.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een euvel wat regelmatig mij en anderen ook overkomen, dan heb je tekst getikt en blijkt het onderwerp ineens niet meer gevonden kan worden.

Overbelasting?! Daar ben ik nog niet achter.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 08:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt stacey en korenwolf.
Nu ik dat weet kan ik er rekening mee houden.
In ieder geval zal ik mijn berichten nu zo kort mogelijk houden, voor het geval dat het verzenden niet lukt en de tekst verdwenen is.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 08:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op zaterdag 30 jun 2012, 08:35: Bedankt stacey en korenwolf.
Nu ik dat weet kan ik er rekening mee houden.
In ieder geval zal ik mijn berichten nu zo kort mogelijk houden, voor het geval dat het verzenden niet lukt en de tekst verdwenen is.

Je kunt, voordat je op de verzendknop klikt, eerst de tekst selecteren en kopiëren. Mocht verzenden dan niet lukken, kun je de tekst weer opnieuw plakken.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt carola.
Ik ben nog niet echt heel handig met de computer, maar dit kan ik wel.
Maar goed dat ik nog eens kwam kijken, want ik was daar wellicht niet zelf op gekomen.;-)

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt aan het tijdstip, je plaatste deze vraag rond middernacht, dan is er blijkbaar standaard onderhoud o.i.d. gepland. Volgens Kassa horen de consument dan te slapen ??

ve
door verwijderd - Jun 30, 2012 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge, ik weet niet of er dan onderhoudswerkzaamheden zijn maar ik moet inderdaad weer eens vroeger naar bed. Dank je wel dat je me daar aan herinnert!

Edrick, laat ik dat nu al een paar keer gedaan hebben maar omdat ik niets zag gebeuren heb ik mijn schouders maar op gehaald...
Nadat ik Uw bericht las heb ik mijn mailbox maar eens geopend en...daar stonden inderdaad berichten van Vara kassa.
Dank je wel.

Ik ga nu snel de gebruiksaanwijzing van dit forum goed lezen en...vroeg naar bed.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie uitleg.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik ook wel eens, geen idee waar het aan ligt, maar niet aan jou in elk geval ;-)

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo trend spray,

.....Maar goed dat ik nog eens kwam kijken.....
???
Als je een vraag stelt kun je het hokje 'Stel mij op de hoogte als er reacties zijn' aanvinken.
Je krijgt dan ee mail (notificatie) als er een reactie is met een link die je kunt aanklikken.

Hetzelfde geldt als je zelf ergens een antwoord plaatst.
Ook dan kun je onder het antwoordveld aanklikken of je notificaties wilt ontvangen.

Let op: ná het aanvinken moet je wél op Verzend klikken!!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2012 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een andere tip: Voordat je de vraag hier neerzet om hem dan eerst in je kladblok op je pc te zetten. Waar vind je de kladblok? je kan die terug vinden bij bureauassesoirs (start, alle programma`s en dan kladblok aanklikken. Kan je hem niet vinden is het mischien ook handig om je vraag in een mailtje te zetten (niet versturen), dan hoef je hem alleen maar te kopieren en hier te plakken.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de 'gebruiksaanwijzing" van dit forum, zag ik te laat de mogelijkheid om een "topantwoord" te kiezen en dan een bedankje te verzenden.
Ik zal daar de volgende keer op letten.

Langs deze weg wil ik ook Winterman bedanken voor het zenden van een link, waardoor ik nu een afbeelding naast mijn naam heb. :-)

Zelf met een kant en klare afbeelding, heb ik er nog ongeveer 2 uur over gedaan om hem te plaatsen.
Mijn zoon kijkt er ongeveer 2 seconden naar en weet precies hoe het moet..,

Ik ga voor de eerste keer een link proberen te plaatsen.
gelukt?

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op dinsdag 10 jul 2012, 23:21: Ik ga voor de eerste keer een link proberen te plaatsen.
gelukt?

Ligt eraan Waarnaar je wilde linken of het goed is gelukt ;-)

Maar er staat in elk geval een werkende link.

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 11 jul 2012, 00:42:
trend spray schreef op dinsdag 10 jul 2012, 23:21:

Ik ga voor de eerste keer een link proberen te plaatsen.
gelukt?

Denk het niet. Ik krijg alleen maar raar gekraak uit mijn speakers ;)

Misschien is dit de goede oplossing:klik.Of deze:HD+tekst
Is dit niet de juiste oplossing, dan graag meer informatie.

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op dinsdag 10 jul 2012, 23:43:

Ligt eraan Waarnaar je wilde linken of het goed is gelukt ;-)

Maar er staat in elk geval een werkende link.
Beste Stacey,

Als je weet hoelang ik daar mee bezig geweest ben..., ik schaam me er bijna voor :-)
Maar de link werkt! Ik viel bijna van mijn stoel, zo blij dat het eindelijk gelukt was.

Ik ga nog even door met het oefenen van links plaatsen. En quoten, want daar zit ik ook nog weleens mee te kl...n. (rijmt)

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 00:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 11 jul 2012, 00:42:

Gave avatar zeg! :P

Wil je weten hoelang ik erover gedaan heb om dit te begrijpen?
Een avatar betekent op een forum: een afbeelding bij je gebruikers naam :-), wist ik niet.

Als ik nu naar mijn avatar kijk, ja,best wel gaaf!
:P , ook die zelf gemaakte gezichtjes kende ik eigenlijk niet. Ook die zijn gaaf.

Ik heb genoeg geoefend en ga afsluiten.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 00:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op dinsdag 10 jul 2012, 23:21:

Ik ga voor de eerste keer een link proberen te plaatsen.
gelukt?

Denk het niet. Ik krijg alleen maar raar gekraak uit mijn speakers ;)

Gave avatar zeg! :P

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vannacht was het weer raak met "website kan niet gevonden worden"!

Soms heb ik het alleen met 'vraag & beantwoord' en dan weer met beiden.

Bij 'Vraag & beantwoord' moest ik zelfs regematig weer inloggen, dan was ik al ingelogd, doch bij 'Discussies' dan geen probleem ondervond.

Zo zijn er nog meer kuren w.o. mijn toetsenbordinstelling van 'Verenigde Staten (internationaal)' spontaan overgaat naar 'Nederlands'!

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

1.korenwolf schreef op donderdag 12 jul 2012, 10:22: Vannacht was het weer raak met "website kan niet gevonden worden"!

Dan plegen ze ondehoud of iets Maar wij worden dan ook geacht in je bed te liggen s`nachts ;-)

Rond die uren moet je in elk geval je reactie Kopieëren Voor verzenden voor het geval je er uit vliegt en je dan alles voor Jan met de korte achternaam hebt zitten typen

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er gebeuren nu ook vreemde zaken op de site.
Weer staat read als persoon die afgelopen week de meeste punten vergaard heeft. :)

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 12 jul 2012, 10:36: Er gebeuren nu ook vreemde zaken op de site.
Weer staat read als persoon die afgelopen week de meeste punten vergaard heeft. :)

Die heeft ook inderdaad de meeste punten vergaard.
In een paar dagen tijd maar liefst 9500 punten erbij.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond, @dirck, @@@,

off topic:
Is bekend bij redactie.
Wordt al naar gekeken.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Knap. Want ik heb geen reactie van hem gelezen. Ik zie ook geen verse tips staan.

dirck schreef op donderdag 12 jul 2012, 12:29:
Die heeft ook inderdaad de meeste punten vergaard.
In een paar dagen tijd maar liefst 9500 punten erbij.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

1.korenwolf schreef op donderdag 12 jul 2012, 10:22: V

Zo zijn er nog meer kuren w.o. mijn toetsenbordinstelling van 'Verenigde Staten (internationaal)' spontaan overgaat naar 'Nederlands'!

Dat heeft niets met de website te maken. Dat komt doordat jij ongemerkt een bepaalde toetsencombinatie indrukt. Je kan dit voorkomen door bij de instellingen voor je toetsenbord alles behalve Verenigde Staten (internationaal) weg te halen.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

1.korenwolf schreef op donderdag 12 jul 2012, 10:22: Zo zijn er nog meer kuren w.o. mijn toetsenbordinstelling van 'Verenigde Staten (internationaal)' spontaan overgaat naar 'Nederlands'!

Dit komt omdat je dan de Ctrl + Shift toets tegelijkertijd indrukt, dit heb ik ook vaak als ik een tekst wil kopiëren (Ctrl + C) dan druk ik ook vaak de Shift toets per ongeluk in.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag:

Stel ik zet hier op dit forum een e mail adres, b.v. H.aha.@hotmail.com hoe komt dat eruit te zien op internet.
Stel dit is een bestaand e mail adres.

Krijgt diegene dan SPAM (reklame?) op zijn e mail adres door computer robots?

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet wat spam is en ook niet wat "computer robots" zijn.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:40: Vraag:

Stel ik zet hier op dit forum een e mail adres, b.v. H.aha.@hotmail.com hoe komt dat eruit te zien op internet.
Stel dit is een bestaand e mail adres.

Krijgt diegene dan SPAM (reklame?) op zijn e mail adres door computer robots?

In je profiel niet, want dat is besloten voor alleen jou zelf, maar als je het post, dan wel! ook als je in je omschrijving zet bestaat de kans dat die gene spam krijgt. Maak daarom zelf een hotmail aan en plaats dit adres in je beschrijving of posts, dan heb je alleen je zelf ermee ;)

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:40: Vraag:

Stel ik zet hier op dit forum een e mail adres, b.v. H.aha.@hotmail.com hoe komt dat eruit te zien op internet.
Stel dit is een bestaand e mail adres.

Krijgt diegene dan SPAM (reklame?) op zijn e mail adres door computer robots?

het is niet de bedoeling emailadressen hier op forum te zetten, wordt ook meestal verwijderd door redactie, je kunt de jouwe op je profiel zetten als je dat wilt en zet er dan spaties tussen dan hoef je voor spambots niet te vrezen in elk geval

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:46:
hk_mr308 schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:43: In je profiel niet, want dat is besloten voor alleen jou zelf

Ligt eraan Waar je het in je profiel zet......

Dat is waar, was vergeten dat je ook nog een vertel iets over jezelf en een hobby invoer veld hebt waar de informatie voor iedereen toegankelijk is ;)

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus door H.aha. @hotmail (met een spatie ertussen) i.p.v. H.aha.@hotmail kan iemand al voorkomen dat hij ongewenste reklames op zijn e mail adres krijgt, als hij zijn bestaand e mail adres in een bericht op dit forum zet?

Een automatisch computerprogamma ("robots") kan dit e mail adres dan niet "lezen" op het internet.

Heb ik het zo goed begrepen.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op donderdag 12 jul 2012, 19:44: Een automatisch computerprogamma ("robots") kan dit e mail adres dan niet "lezen" op het internet.

Misschien wel lezen, geen idee,
maar email daarheen komt in elk geval bij jou nooit aan ;-)

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste edrick,

Ik denk dat ik het snap.
Dus (at) of eventueel apestaatje i.p.v. @, is voldoende om vervelende spam te voorkomen.
En dat verhaal van "robots" (automatische computerpragramma's) die e mail adressen van het internet halen is ook gewoon waar.

Ik zet overigens geen prive e mail adres van wie dan ook op een forum. Ook niet van mezelf.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

hk_mr308 schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:45:
trend spray schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:42: Ik weet niet wat spam is en ook niet wat "computer robots" zijn.

spam is ongewenste e-mail ( reclame en dergelijke waar je niet om hebt gevraagd ) en computer robots zijn programma's die gegevens verzamlen, door internet pagina's te bekijken en alle e-mail adressen, contact gegevens etc. op te slaan op een server van de beheerder van dat programma.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is mij helemaal duidelijk.

Mr.308 en vooral Edrick bedankt voor de snelle antwoorden, die ik nodig had.

Ze hebben me een aantal jaren geleden al geadviseerd om een computercurcus te volgen en ik denk dat ik dat binnenkort toch maar eens moet gaan doen.
Maar ik heb er helemaal, helemaal, helemaal geen zin in! Bah.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@trend spray,

Kijk ook even bij deze tip ter info.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@trend spray,

In plaats van @ typ je (at) in het mailadres.
Dan voorkom je ook dat het 'gelezen' wordt.
Dus bv. trendspray(at)hotmail.com

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:42: Ik weet niet wat spam is en ook niet wat "computer robots" zijn.

spam is ongewenste e-mail ( reclame en dergelijke waar je niet om hebt gevraagd ) en computer robots zijn programma's die gegevens verzamlen, door internet pagina's te bekijken en alle e-mail adressen, contact gegevens etc. op te slaan op een server van de beheerder van dat programma.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

hk_mr308 schreef op donderdag 12 jul 2012, 18:43: In je profiel niet, want dat is besloten voor alleen jou zelf

Ligt eraan Waar je het in je profiel zet......

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

De term meestal gebruikt is geen robots, maar bots en er zijn verschillende soorten bots. Diegene die jij bedoeld zijn searchbots. Die scannen het net automatisch op zoek naar informatie, zoals bijvoorbeeld email adressen. Google gebruikt ze ook op zoek maar de laatste info. Bots kunnen ook gebruikt worden om automatisch reclame berichten achter te laten op bijvoorbeeld forums.

Een computercursus is ook helemaal niet nodig. Daar leer je vaak alleen maar hoe met een computer om te gaan. Het echte leren doe je op het Web.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 12 jul 2012, 22:26:

Een computercursus is ook helemaal niet nodig. Daar leer je vaak alleen maar hoe met een computer om te gaan. Het echte leren doe je op het Web.

Ik weet niet of dat waar is.
Ik denk dat het voor mij makkelijker is om in een computerhuis of computercafe, dat te leren wat ik nog niet weet, omdat ik niet echt sta te springen om al die informatie te lezen op het web.

Ik ken de beheerder en een oud collega is er pas begonnen als vrijwilligerster voor het geven van een curcus voor kinderen. Zij zijn hebben mij altijd al allerlei informatie gegeven,over de bits en de bytes, virussen en virusscanners, hacken en veiligheid, glasvezels en noem maar op.

Dus het moet voor mij ook wel gezellig zijn, anders heb ik er nog minder zin in.
En dan komen we ergens bij het vriespunt uit " _ " ( Ha, ik heb een nieuwe gezichtje, kan ook toch)?

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 12 jul 2012, 22:26: De term meestal gebruikt is geen robots, maar bots en er zijn verschillende soorten bots. Diegene die jij bedoeld zijn searchbots. Die scannen het net automatisch op zoek naar informatie, zoals bijvoorbeeld email adressen. Google gebruikt ze ook op zoek maar de laatste info. Bots kunnen ook gebruikt worden om automatisch reclame berichten achter te laten op bijvoorbeeld forums.

Wat hierboven staat snap ik, maar...

Ik kon het toch weer niet laten om er meer van te willen weten, Dus ik vond dit
wat zijn bots?
Na ongeveer 4 regels gelezen te hebben geef ik het maar op. Gooi er een google vertaling tegenaan, maar ook dan, bah is toch niet te lezen voor een iemand die daar niet mee opgegroeid is en nog nooit een computercursus heeft gevolgd??

Waar op het web kan ik goede en duidelijke, voor iedereen ( die goed nederlands en redelijk goed engels kan lezen ) geschikte informatie vinden,
waar je als gemiddelde gebruiker van een PC wat aan hebt/echt nodig hebt?

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@trend spray,

Het is dan ook makkelijker om bv. de Nederlandse Wikipedia te gebruiken.
Kijk bv. eens hier.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

GEWELDIG!!

Beste Edrick, hier word ik weer blij van!
Super handig! Vanaf deze pagina kan ik,als ik dat wil, ook eenvoudig verder gaan zoeken, door op een "link" te klikken.

Met een dankbare groet, Trend Spray

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 13 jul 2012, 11:21: @trend spray,

Het is dan ook makkelijker om bv. de Nederlandse Wikipedia te gebruiken.
Kijk bv. eens hier.

Met vr.gr.

Of deze: fy.wikipedia.org/wiki/Bot_(Kompjûter)

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat was de verkeerde, deze bedoelde ik: nl.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)

ve
door verwijderd - Jul 13, 2012 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dirck,

TS meldt: .....Vanaf deze pagina kan ik,als ik dat wil, ook eenvoudig verder gaan zoeken, door op een "link" te klikken......

Als TS op de pagina die ik in m'n link aangegeven heb op de eerst mogelijke link (=bot) klikt, komt ze op de door jou aangegeven pagina.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2012 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 12 jul 2012, 22:26: Bots kunnen ook gebruikt worden om automatisch reclame berichten achter te laten op bijvoorbeeld forums.

Bedoelt je/winterman hier nu, dat er bots zijn die een (reklame) bericht kunnen plaatsen op een forum in een topic? Of bots die reklame berichten achterlaten op de website van een forum?

Dat eerste lijkt mij onmogelijk, maar toch.
Omdat chatbots (welke ik zelf 1 keer heb gekregen) ook bestaan, wie weet..?

Ik ga straks weer echt on topic, want ik denk dat ik nu weet waarom ik 2 keer het bericht: "webpagina kan niet gevonden worden" op mijn laptop kreeg.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2012 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet in een topic, maar wel als een nieuw topc. Met name forums waarop je je niet hoeft te registreren hebben hier onder te lijden, maar ook een forum zoals Kassa. Voor ons is het niet zichtbaar, maar ik durf te wedden dat als je in het forum log kijkt dat je zal zien dat er heel veel pogingen worden gedaan om reclameboodschappen achter te laten.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2012 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Forum log, is dat een afkorting voor forum logboek?
Kun jij of iemand anders, mij een voorbeeld van zo,n topic sturen, zodat ik kan zien hoe dat eruit ziet?

ve
door verwijderd - Jul 15, 2012 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet op reageren, ik ben even iets aan het testen.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2012 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op zondag 15 jul 2012, 17:24: Forum log, is dat een afkorting voor forum logboek?
Kun jij of iemand anders, mij een voorbeeld van zo,n topic sturen, zodat ik kan zien hoe dat eruit ziet?

Die topics zul je bijna niet vinden, daar die topics natuurlijk meteen verwijderd worden door de moderators.

In gastenboeken op websites kom je dit ook heel vaak tegen, die reclames daarin zijn er wel genoeg te vinden. (zijn meestal pron gerelateerd)

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gisteren reklameboodschappen op dit forum gezien, maar dat zijn geen bots. (kifir???) Wat is het juiste woord voor deze ......? (Spammers?)

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op dinsdag 17 jul 2012, 12:37: Ik heb gisteren reklameboodschappen op dit forum gezien, maar dat zijn geen bots. (kifir???) Wat is het juiste woord voor deze ......? (Spammers?)

Op dit forum staan GEEN reclameboodschappen.
Kifir is een topic.