ba
door basusimdo Aug 24, 2020 om 15:49
Computers & telefonie

Rare melding

Iedere keer als ik mijn laptop open krijg ik de melding dat ik bij een betaalde server inlog en of ik toch wil synchroniseren.
Weet iemand misschien hoe dat komt en hoe ik er vanaf kom ?
Alvast bedankt

6171 14 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 24, 2020 om 16:00
2094 Antwoorden / Vragen

Zo op afstand geen idee, blijkbaar heeft u toch iets geïnstalleerd dat er voorheen niet opstond. U zou eens door de recente installaties kunnen lopen maar wellicht is er even iemand bijhalen makkelijker.

gerbera
door gerbera - Aug 24, 2020 om 16:04
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Welk type laptop en besturingssysteem heeft u, wanneer krijgt u die melding want bij het "openen" van uw laptop lijkt het mij stug dat u die melding krijgt als deze niet is opgestart.

ba
door basusimdo - Aug 24, 2020 om 16:11
14 Antwoorden / 10 Vragen

Hoi Gerbera,

Nee ik krijg de melding als ik ben aangemeld , voor mij is dat openen.
SAMSUNG EN WINDOWS

gerbera
door gerbera Aug 24, 2020 om 16:24
7372 Antwoorden / 14 Vragen

al systeemherstel gedaan?

ro
door ronny530 - Aug 24, 2020 om 16:30
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Als ik op betaalde server google kom ik vaak minecraft server tegen en zo het kunnen zijn dat u bij die server inlogt.

mi
door miennaamishaaz - Aug 24, 2020 om 16:34
725 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt u mischien een screenshot {of foto} posten van de "Vreemde" Melding, dan kunnen  we gemakkelijker achterhalen om welk programma/app het gaat die dit zou veroorzaken.

audb
door audb - Aug 24, 2020 om 17:21
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://files.surfright.nl/HitmanPro_x64.exe

Download deze en installer het.

Je kan gewoon op Nee ik wil deze computer eenmaalig controlleren aan vinken en dan scannen.

Hopelijk werkt het bij je.

mi
door miennaamishaaz Aug 24, 2020 om 19:19
725 Antwoorden / 1 Vragen

De originele/officiele site
https://www.hitmanpro.com/en-us.aspx

Gezien je niet weet wat ze hebben aangepast aan de installer, kan het zijn dat je veel meer meuk instaleerd dan dat je eigenlijk wilde. {Edit. zag dat je de Direct link had naar de installer van hitman pro.} Domein leek op het eerste oog van een 3rd party site

diumenge
door diumenge Aug 24, 2020 om 19:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Normaliter mee eens miennaamishaaz. Echter SurfRight, de maker van HitmanPro is destijds door Sophos overgenomen en met de link van audb kan je dus direct de file downloaden, via jouw link moet je eerst informatie invullen om precies dezelfde versie te downloaden. Edit: Ik reageerde op de eerste reactie van je, had de edit niet gezien.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 24, 2020 om 18:12
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Lijkt mij op spam / phishing. Neem contact op met uw provider over de mogelijkheid van 'hack' en in ieder geval negeren.

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2020 om 19:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met soort vage omschrijving is het heel knap als iemand je kan helpen. Dus geef ons een juiste en volledige beschrijving van de melding. Of nog beter, maak een schermprint en plaats die hier.

newmikey
door newmikey Aug 25, 2020 om 10:32
830 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige juiste antwoord!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 25, 2020 om 10:24
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. Heeft u al een programma als bijv. deze benut? https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/ . Let bij het inslalleren er wel op dat u geen dingen aanvinkt die 'extra's opleveren of dat u juist allert bent dat u dat soort dingen juist uitvinkt. Dit omdat in feite 'de zon gratis opgaat'. Echter als eerste, als al gezegd: informeer uw provider en vraag daar om raad/hulp.

gerbera
door gerbera - Aug 25, 2020 om 10:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Lees hier  eens mogeljk vindt u daar de oorzaak of een oplossing. Kijk ook of er mogelijk een, ongewilde, wijziging in uw internetverbinding is gemaakt m.b.t de serverinstellng.

gsm
door gsm - Aug 25, 2020 om 14:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Bij Windows 10 ga je via Start naar Instellingen.

Open Netwerk en internet en controleer het volgende:

Bij Status klik op: Verbindingseigenschappen wijzigen
Kies als Netwerkprofiel: Privé
Zet de schakelaar voor Verbinding met een datalimiet op Uit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 25, 2020 om 15:41
2094 Antwoorden / Vragen

MIjn complimenten, de eerste zinnige hypothese na alle voorgaande onzin.

cor buissant des amorie
door cor buissant des amorie - Aug 26, 2020 om 10:18
104 Antwoorden / Vragen

Ik neem aan dat u deze melding krijgt op het moment dat de laptop verbinding wil gaan maken met het internet?
Zo ja, kijk dan even bij internet verbindingen of daar iets staat wat u vreemd voorkomt.

john devries
door john devries - Aug 26, 2020 om 10:44
219 Antwoorden / Vragen

Open msconfig (zoekopdracht) en kijk bij "service" en "opstarten "> taakbeheer of daar vreemde opstarts bijstaan.Verwijder het vinkje of schakel de opstart uit in taakbeheer .

koekeloer
door koekeloer - Aug 26, 2020 om 10:58
562 Antwoorden / 18 Vragen

Welke server is dat die in beeld komt?