je
door jeann1176 Jan 25, 2005 om 08:48
Computers & telefonie

Rekening

Mijn ouders kregen een rekening van essent van 360 euro.Daarop heb ik voor hun een fax gestuurd hoe het kon dat de rekening zo hoog was.De reaktie van essent was dat ze een telefoontje naar mijn ouders pleegden met daar in het antwoord dat deze rekening een fout was van essent maar dat ze deze niet hoefde te betalen en daar zou ze een bevestiging van krijgen.Maar helaas de bevestiging is er nog steeds.Mijn moeder heeft hierover essent gebeld en kreeg te horen dat het helemaal goed kwam en dat de bevestiging zo snel mogelijk zou worden gestuurd.ook na deze belofte bleef de bevestiging uit en kreeg ze weer de rekening gepresenteerd.Hierop heeft ze weer gereageerd en jahoor nu blijft essent volhouden dat ze de rekening wel moet betalen en wel binnen 7 dagen.het afgelopen jaar ben ik zelf wel zeker 8 keer gigantisch voorgelogen door essent en ik heb dus ook nog nooit een bedrijf meegemaakt die hun klanten zo gigantisch voor kunnen liegen .Dit voor mijzelf was in verband met het @home internetten en aansluiten van de kabel voor televisie.Op deze aansluiting hebben wij zeker 12 weken moeten wachten en werden door hun van het kastje naar de muur gestuurd.En ook iedere keer de belofte dat er een monteur zou komen en er werden zelfs tijdstippen afgesproken maar ook dit mocht helaas niet baten.nadat ik het na die twaalf weken zo gigantisch zat was om door dit bedrijf (die hun beloftes niet nakomen ) en mij zo hebben zitten voor te liegen .Ben ik gigantisch uit mijn  slof geschoten en toen konden ze er wel haast achter zetten en had ik binnen twee dagen internet en televisie.Maar als mensen nu beginnen over essent dan kan ik alleen maar zeggen dat het een waardeloos bedrijf is

657 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bartgsm
door bartgsm - Jan 29, 2005 om 18:02
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

het zij interdaat hele hoge bedragen wij hadden ook essent daar zijn we maar mee gestopt je moest al 30 euro betalen zonder dat je eits gebelt hebt daar zijn we dus meegestopt ik heb hele mooie sites voor mobiele abonementen 150 minuten voor €1,75 dat scheelt heel wat nu heeft iedereen in huis een eigen nummer met dus eigen beltegoed nu zijn we dus voor meer als 40 euro permant goedkoper uit hier zij de sites www.gsm.nl www.gsmeasy.nl en www.gsmstunter.nl van www.gsmeasy.nl weet ik zeker dat hij werkt daar hebben wij ook alle abonementen van we krijgen binnen kort ook nog een van www.gsm.nl moet ik u op de hoogte houden?


mvg


bart

bartgsm
door bartgsm - Jan 29, 2005 om 18:03
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

sorry ik was vergeten mijn mail te vermelden dat is bart_internet@hotmail.com

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer